مشخصات کامل گوشی Galaxy J5 2017 سامسونگ و رندر رسانه‎ای آن به بیرون درز پیدا کرد

انتظار می‎رود که شرکت سامسونگ امسال سه گوشی‎جدید از سری گوشی‎های هوشمند J عرضه کند که هرکدام جزو گوشی‎های میان‎رده به شمار می‎روند یعنی مدل 2017 گوشی‎های Galaxy J3، Galaxy J5 و Galaxy J7. یکی از این سه گوشی‎هوشمند یعنی (Galaxy J5 (2017 در پیش رو انتظار می‎رود وارد بازار اروپا شود و در همین […]

انتظار می‎رود که شرکت سامسونگ امسال سه گوشی‎جدید از سری گوشی‎های هوشمند J عرضه کند که هرکدام جزو گوشی‎های میان‎رده به شمار می‎روند یعنی مدل 2017 گوشی‎های Galaxy J3، Galaxy J5 و Galaxy J7.

یکی از این سه گوشی‎هوشمند یعنی (Galaxy J5 (2017 در پیش رو انتظار می‎رود وارد بازار اروپا شود و در همین خصوص رندرهای رسانه‎ای به همراه مشخصات کامل آن به بیرون درز شده است.

مدل 2017 گوشی گلکسی J5 به لطف استفاده از یک بدنه‎ی فلزی و طراحی متفاوت ظاهر ممتازی به خود گرفته است. از نظر مشخصات فنی نیز با محصول خوبی روبرو هستیم چون این گوشی مجهز به چیپست اگزینوس 7870 سامسونگ با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء است.

نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن اچ‎دی (‎ (720pاست که برای یک دستگاه میان‎رده کاملا قابل قبول به شمار می‎رود. در پنل پشتی و جلویی این گوشی به ترتیب دوربین‎های 13 مگاپیکسلی با نسبت‎های کانونی f/1.7 و f/1.9 قرار گرفته‎اند.

همین‎طور بایستی اشاره کنیم که دکمه‎ی فیزیکی هوم در نمای جلوی گوشی میزبان حسگر اثرانگشت است. از سایر مشخصات این گوشی به پشتیبانی از ارتباط LTE، وای‎فای و بلوتوث می‎توان اشاره کرد.

مدیریت بخش نرم‎افزاری گوشی گلکسی J5 2017 را نیز سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 برعهده گرفته و سامسونگ از باتری به گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت استفاده کرده است. این اسمارت‎فون انتظار می‎رود در خردادماه به قیمت 279 یورو وارد بازار اروپا شود.