گوشی گلکسیJ5 2017 سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد

(Galaxy J5 (2017 یک گوشی‎هوشمند میان‎رده ساخت شرکت سامسونگ محسوب می‎شود که اندک اندک شاهد درز اطلاعات مربوط به آن به بیرون هستیم. این دستگاه در حال حاضر موفق به کسب تاییدیه‎ی وای‎فای، حضور در بنچمارک‎های Geekbench و GFXBench شده و حتی تصاویری منتسب به آن به بیرون راه یافته است. حال سازمان FCC نیز […]

(Galaxy J5 (2017 یک گوشی‎هوشمند میان‎رده ساخت شرکت سامسونگ محسوب می‎شود که اندک اندک شاهد درز اطلاعات مربوط به آن به بیرون هستیم. این دستگاه در حال حاضر موفق به کسب تاییدیه‎ی وای‎فای، حضور در بنچمارک‎های Geekbench و GFXBench شده و حتی تصاویری منتسب به آن به بیرون راه یافته است. حال سازمان FCC نیز مجوز آن را صاده کرده است تا به زودی شاهد عرضه‎ی آن به بازار باشیم.

این مجوز نشان می‎دهد که این گوشی در سه مدل با شماره‎ مدل‎های SM-J530GM، SM-530YM/DS و SM-J530GM/DS به بازار خواهد آمد. سال گذشته گوشی (Galaxy J5 (2016 سامسونگ درفروردین‎ماه رونمایی شد اما به نظر می‎رسد این‎ مرتبه نسل جدید سری J5 سامسونگ اردیبهشت‎ماه معرفی شود چون کسب مجوز FCC یکی از آخرین مراحل پیش از عرضه‎ی یک دستگاه است.

براساس اطلاعات قبلی، این گوشی مجهز به چیپست اگزینوس 7870 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی است. هر دو دوربین جلو و عقب آن 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای فول اچ‎دی هستند.