عرضه Galaxy J5 2017 سامسونگ به‌زودی آغاز می‌شود

سامسونگ به تازگی دستی به سر و روی گوشی‎های سری گلکسی A خود کشیده است و با در نظر گرفتن این‎که تقریبا یک سال از زمان معرفی مدل‎های 2016 سری گوشی‎های هوشمند گلکسی J می‎گذرد، کاربران انتظار دارند که این گوشی‎ها نیز با لطف مشابهی از سوی این شرکت روبرو شوند. یک دلیل قاطع برای […]

سامسونگ به تازگی دستی به سر و روی گوشی‎های سری گلکسی A خود کشیده است و با در نظر گرفتن این‎که تقریبا یک سال از زمان معرفی مدل‎های 2016 سری گوشی‎های هوشمند گلکسی J می‎گذرد، کاربران انتظار دارند که این گوشی‎ها نیز با لطف مشابهی از سوی این شرکت روبرو شوند.

یک دلیل قاطع برای این‎که به زودی می‎بایست انتظار رونمایی از Samsung Galaxy J5 (2017) را داشته باشیم این است که دستگاهی با شماره‎مدل SM-J530FM/DS موفق به دریافت تاییدیه‎ی اتحادیه وای‎فای شده است. این گواهینامه اشاره به سخت‎افزار خاصی نمی‎کند ولی اظهار دارد که این گوشی در زمان تایید دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 بوده است. این‎که نسل بعدی گوشی گلکسی J5 آپدیت اندروید نوقا را دریافت ‎می‎کند یا خیر، مشخص نیست.

گوشی‎های Galaxy J مدل 2017 هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده‎اند و احتمالا در هفته‎های آتی در کنگره جهانی موبایل اخبار بیشتری از آن‎ها خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال