گلکسی J7 Max با نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی مشاهده شد

اطلاعات گوشی جدیدی از سامسونگ در چند اسلاید که به منظور ارائه‎ی رسمی آن طراحی شده‎اند، به بیرون درز پیدا کرده است. این دستگاه که گلکسی J7 Max نامیده می‎شود قابل مقایسه با گوشی‎های F1s و F3 شرکت Oppo و vivo V5 است. تصاویر به بیرون درز پیدا کرده نشان می‎دهند این گوشی مجهز به سیستم روی چیپ […]

اطلاعات گوشی جدیدی از سامسونگ در چند اسلاید که به منظور ارائه‎ی رسمی آن طراحی شده‎اند، به بیرون درز پیدا کرده است. این دستگاه که گلکسی J7 Max نامیده می‎شود قابل مقایسه با گوشی‎های F1s و F3 شرکت Oppo و vivo V5 است.

تصاویر به بیرون درز پیدا کرده نشان می‎دهند این گوشی مجهز به سیستم روی چیپ مدیاتک با پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است. رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است. محصول جدید سامسونگ در هر دو نمای جلویی و پشتی خود مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و کنترل بخش نرم‎افزاری بر عهده‎ی سیستم‎عامل اندروید نوقا قرار دارد.

این اسلایدها هم‎چنین پشتیبانی از سرویس Samsung Pay Mini را نشان می‎دهند. شایعات هم‎چنین اشاره می‎کنند که این گوشی در هفته‎ی دوم ماه ژوئن وارد بازار هند می‎شود. اطلاعاتی در خصوص قیمت آن و یا عرضه برای دیگر بازارها وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال