گلکسی M13 5G سامسونگ با مشخصات پردازنده دایمنسیتی 700 و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

 سامسونگ قصد دارد گوشی های اقتصادی را در خط تولید خود گسترش داده و به این وسیله بتواند در بازار موبایل جهان به صدرنشینی خود ادامه دهد. اکنون نیز این غول کره ای یک گوشی اقتصادی دیگر از سری گلکسی M رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی اقتصادی گلکسی […]

 سامسونگ قصد دارد گوشی های اقتصادی را در خط تولید خود گسترش داده و به این وسیله بتواند در بازار موبایل جهان به صدرنشینی خود ادامه دهد. اکنون نیز این غول کره ای یک گوشی اقتصادی دیگر از سری گلکسی M رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی اقتصادی گلکسی M13 5G از سری گوشی های ارزان قیمت سامسونگ مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد. سامسونگ برای این دستگاه قیمتی پایین تر از ۲۰۰ دلار در نظر گرفته است.

پیش از این سامسونگ گوشی گلکسی M13 4G را رونمایی کرده بود که تنها تفاوت آن با دستگاه جدید قرار گرفتن فناوری 5G در آن است که می‌تواند به عنوان یک گوشی اقتصادی دیگر از این شرکت با قابلیت 5G محسوب شود.

جدیدترین گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که در بالای نمایشگر آن یک بریدگی به شکل Vدیده می شود. تراشه استفاده شده در آن نیز Dimensity 700 5G است که به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD می توان حافظه ذخیره سازی آن را تا یک ترابایت افزایش داد.

سامسونگ در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرده است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عرضه می شود. دوربین سلفی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ واتی از دیگر مشخصات این گوشی محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال