سامسونگ تبلیغات تلویزیونی گلکسی نوت 7 را تا پایان برنامه فراخوانی گوشی‌های معیوب متوقف کرد

زندگی برای سامسونگ و کارکنان این شرکت بعد از معرفی گلکسی نوت 7 و مشکلات پیرامون آن، بسیار سخت گذشته است. گلکسی نوت 7 به راحتی آتش گرفته و مسئولان سامسونگ برای جلوگیری از خطرات این اتفاق تصمیم گرفتند تا فروش آن را به طور کلی در تمامی مناطق متوقف کنند. حالا سامسونگ گوشی‌های گلکسی […]

زندگی برای سامسونگ و کارکنان این شرکت بعد از معرفی گلکسی نوت 7 و مشکلات پیرامون آن، بسیار سخت گذشته است. گلکسی نوت 7 به راحتی آتش گرفته و مسئولان سامسونگ برای جلوگیری از خطرات این اتفاق تصمیم گرفتند تا فروش آن را به طور کلی در تمامی مناطق متوقف کنند. حالا سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت 7 کاربران را جمع کرده و به جای آن قرار است تا هفته‌‌ی آینده، گوشی‌های جدیدی را روانه بازار کند. سامسونگ قبل از این اتفاق، 2.5 میلیون گوشی‌هوشمند را به فروش رساند و طبیعتا برای آن‌ها تبلیغات زیادی را انجام داده بود.

پیرامون اتفاق‌های رخ داده، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند تا تبلیغات تلویزیونی خود را در این کشور پایان دهند؛ حداقل تا زمانی که نسخه‌های سالم گلکسی نوت 7 از راه برسند. پایان دادن به تبلیغات تلویزیونی گلکسی نوت 7 فعلا در کره‌ی جنوبی رخ داده و احتمالا اگر همین روند ادامه داشته باشد، در دیگر مناطق دنیا نیز تبلیغ‌های تلویزیونی مرتبط با این فبلت پرحاشیه متوقف خواهد شد.

انتظار می‌رود تمامی مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 و تعویض نسخه‌های معیوب با نسخه‌های سالم تا اواخر هفته‌ی آینده صورت بگیرد و طبیعتا با بازگشت نسخه‌های سالم، تبلیغات تلویزیونی نیز به کار خود ادامه خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال