تصاویر مفهومی گوشی Galaxy Note 8 سامسونگ را با نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین دوگانه نشان می‎دهند

می‎خواهید با مفهومی آشنا شوید که ممکن است به واقعیت بپیوندد؟ طراحی به اسم Benjamin Geskin گوشی گلکسی نوت 8 را به تصویر کشیده است. این تصویر دستگاهی با اندازه‎ی بسیار بزرگ را نشان می‎دهد، انتخابی که بعید است سامسونگ برای نوت 8 در نظر بگیرد. این تصویر واقعا زیبا بوده چون تمامی جزئیات را […]

می‎خواهید با مفهومی آشنا شوید که ممکن است به واقعیت بپیوندد؟ طراحی به اسم Benjamin Geskin گوشی گلکسی نوت 8 را به تصویر کشیده است. این تصویر دستگاهی با اندازه‎ی بسیار بزرگ را نشان می‎دهد، انتخابی که بعید است سامسونگ برای نوت 8 در نظر بگیرد. این تصویر واقعا زیبا بوده چون تمامی جزئیات را در نظر گرفته است.

Benjamin تصور می‎کند که نوت 8 یک پنل‎نمایش Infinity Display با رزولوشن 4K و ابعاد 6.4 اینچ (نسبت 18:9) به همراه یک حسگر اثرانگشت در زیر شیشه‎ی جلو، سیستم‎ دوربین دوگانه در عقب و اسپیکرهای استریو دارد. البته بایستی اشاره داشت احتمال این‎که سامسونگ این قابلیت‎ها را در نوت 8 در زمان عرضه‎ی آن در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی لحاظ کند، بسیار بالا است. ما هنوز مطمئن نیستیم که این شرکت کره‎ای داخل گوشی که به این مقدار باریک است چطور قلم S-Pen را جا خواهد داد، اما با توجه به سابقه‎ی طراحان و مهندسان باهوش این شرکت، نبایستی این کار زیاد سخت باشد.

مشکل دیگری که آن‎ها بایستی رسیدگی کنند این حقیقت است که +Galaxy S8 با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه خواهد شد و یقینا قیمت آن به نسبت نوت 8 کمتر است. سامسونگ بایستی تلاش زیادی داشته باشد که بتواند نوت 8 را از پرچم‎دارهای فعلی خود متمایز کند.

این تصاویر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال