اسم رمز و شماره‎مدل گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد

کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی از گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ سامسونگ مانده است. ولی اخبار جدیدی در رابطه با گوشی گلکسی مطرح شده که پس از دو دستگاه S8 رونمایی خواهد شد. براساس گزارش وب‎سایت SamMobile، گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ اسم رمز “Great” را خواهد داشت. با توجه به این اسم، […]

کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی از گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ سامسونگ مانده است. ولی اخبار جدیدی در رابطه با گوشی گلکسی مطرح شده که پس از دو دستگاه S8 رونمایی خواهد شد.

براساس گزارش وب‎سایت SamMobile، گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ اسم رمز “Great” را خواهد داشت. با توجه به این اسم، انتظار داریم که سامسونگ دستگاهی بسازد که با افتخار نام گلکسی نوت 7 مرحوم (تصویر بالا) را زنده کند.

این منبع خبری هم‎چنین شماره‎مدل‎ها را منتشر کرده است. گوشی Galaxy Note8 شماره‎مدل SM-N950F را برای مدل قفل‎نشده‎ی بین‎المللی خواهد داشت. همانند با مدل گوشی‎های گلکسی اس 7 و نوت 7، در انتهای شماره‎مدل نوت 8 بسته به بازار فروش و اپراتوراز حرف متفاوتی استفاده می‎شود.

SamMobile هم‎چنین (گرچه 100 درصد محرمانه نیست) سرنوشت تمامی دستگاه‎های گلکسی نوت 7 ارجاع داده شده را اعلام می‎کند با این گفته که سامسونگ قصد دارد برای بازار کره‎جنوبی گلکسی نوت 7 را مجددا ساخته و عرضه کند. شماره‎مدل آن می‎تواند SM-N935 باشد (با اسم رمزی Grace R).

با توجه به این‎که گوشی‎های گوشی‎های S8 و S8+ به نسبت گلکسی اس 7 و اس 7 اج کاملا متفاوت هستند، هیجان‎ها برای برنامه‎های سامسونگ در خصوص گلکسی نوت 8 افزایش یافته است، گرچه اگر استراتژی این شرکت در سال قبل را ملاک بگیریم، سخت‎افزار S8 در نوت 8 نیز استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال