گلکسی On7 Pro 2017 در بنچمارک GFXBench رویت شد

اواسط مردادماه سال گذشته، سامسونگ گوشی میان رده تا متوسط Samsung Galaxy On7 Pro را برای بازارهای در حال توسعه همانند با هند عرضه کرد. حال، نسل دوم این گوشی در وب‎سایت بنچمارک GFXBench رویت شده است. براساس دیتابیس این وب‎سایت، سامسونگ ابعاد نمایشگر را 0.2 اینچ افزایش داده تا با یک پنل 5.7 اینچی […]

اواسط مردادماه سال گذشته، سامسونگ گوشی میان رده تا متوسط Samsung Galaxy On7 Pro را برای بازارهای در حال توسعه همانند با هند عرضه کرد. حال، نسل دوم این گوشی در وب‎سایت بنچمارک GFXBench رویت شده است. براساس دیتابیس این وب‎سایت، سامسونگ ابعاد نمایشگر را 0.2 اینچ افزایش داده تا با یک پنل 5.7 اینچی روبرو باشیم و رزولوشن آن نیز از 720 در 1280 پیکسل (اچ‎دی) به 1080 در 1920 پیکسل (فول اچ‎دی) ارتقاء یافته است. این نمایشگر توسط شیشه‎ی گوریلا گلس محافظت می‎شود.

با آنکه در مدل ابتدایی از سیستم روی چیپ اسنپ‎دارگون 4120 استفاده شده بود ولی در مدل جدید شرکت کره‎ای تصمیم به استفاده از چیپست مدیاتک گرفته است. براساس نتایج بنچمارک GFXBench، چیپست Helio P20 MT6757 در قلب این گوشی به همراه یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.3 و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880MP2 قرار گرفته است. مقدار رم 3 گیگابایت است تا به نسبت مدل قبلی با افزایش 50 درصدی روبرو باشیم. میزان حافظه‎داخلی در دستگاه جدید از 16 گیگابایت به 32 گیگابایت تغییر کرده است.

در قسمت‎های عقب و جلوی این گوشی شاهد استفاده از دوربین‎های 13 مگاپیکسلی هستیم. مدل ابتدایی دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی داشت. مدیریت بخش نرم‎افزاری را سیستم‎عامل اندروید 7.0 برعهده دارد. با آن‎که از NFC پشتیبانی نمی‎شود ولی این گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت و یک پورت یو‎اس‎بی Type-C است.