گلکسی On8 سامسونگ مجهز به نمایشگر سوپرامولد خواهد بود

خبر بزرگ دیگری که شرکت کره‎ای سامسونگ برای کاربران خود دارد ورود گلکسی On8 سامسونگ به بازار خواهد بود. گرچه، گوشی در پیش روی این شرکت در بازارهای بین‎المللی دیده نخواهد شد چون به نظر سری گلکسی On تنها مختص به بازار آسیا است. در هر صورت، سامسونگ برای کاربران آسیایی خود گوشی گلکسی On8 […]

خبر بزرگ دیگری که شرکت کره‎ای سامسونگ برای کاربران خود دارد ورود گلکسی On8 سامسونگ به بازار خواهد بود. گرچه، گوشی در پیش روی این شرکت در بازارهای بین‎المللی دیده نخواهد شد چون به نظر سری گلکسی On تنها مختص به بازار آسیا است.

در هر صورت، سامسونگ برای کاربران آسیایی خود گوشی گلکسی On8 سامسونگ را تا چند روز آینده معرفی خواهد کرد. یکی از فروشنده‎های مهم کشور هند به اسم Flipkart این گوشی‎هوشمند را تبلیغ و بخشی از مشخصات آن را اعلام کرده است.

البته باید اشاره داشت در این تبلیغ اسمی از این دستگاه برده نشده است، ولی Flipkart نام گلکسی On8 سامسونگ را در بین شرکای تجاری خود برای رویداد فروش Big Billion Days خود لحاظر کرده است، رویدادی که از  11 مهرماه شروع می‎شود.

samsungon8

این گفته به این معنا نیست که سامسونگ در همان روز از گلکسی On8 رونمایی کرد، بلکه بر عکس، انتظار داریم کمی زودتر این کار صورت گیرد.

از نظر مشخصات سخت‎افزاری، تبلیغ Flipkar تایید می‎کند که گلکسی On8 از یک نمایشگر سوپر امولد با دقت فول اچ‎دی (1080p) بهره خواهد برد. بدنه‎ی فلزی قابلیت دیگر این گوشی است تا از سایر گوشی‎های هوشمند سامسونگ که در این سری قرار دارند، متمایز باشد.

جدا از این مشخصات، اطلاعات دیگری در رابطه با گوشی‎هوشمند در پیش روی گلکسی On8 سامسونگ فاش نشده است. گرچه، می‎توان با خیال راحت گفت که این دستگاه از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو خواهد بود.

سایر مشخصات این گوشی احتمالا در روزهای آینده به منظور افزایش هیاهوی مربوط به آن، اعلام خواهد شد. جدا از سخت‎افزار، قیمتی که سامسونگ برای گوشی Galaxy On8 تعیین می‎کند، جالب خواهد بود، گوشی که قرار است پیشرفته‎ترین دستگاه در سری گلکسی On باشد. با ما در روزهای آینده همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال