سامسونگ گلکسی S سال 2025 را با پردازنده اختصاصی جدید خود عرضه می کند

سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S سال 2025 از پردازنده اختصاصی جدید خود استفاده کند. دلیل این کار نیز بازدهی ناکافی تراشه هایی مانند Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ پردازنده اختصاصی جدیدی توسعه خواهد […]

سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S سال 2025 از پردازنده اختصاصی جدید خود استفاده کند. دلیل این کار نیز بازدهی ناکافی تراشه هایی مانند Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ پردازنده اختصاصی جدیدی توسعه خواهد داد که در گوشی های سری جدید گلکسی از آنها رونمایی خواهد کرد. احتمالاً این پردازنده نیز از سری پردازنده اگزینوس محسوب می شود.

 سامسونگ علاوه بر استفاده از این پردازنده ها در گوشی‌های سری گلکسی، با فروش آنها به دیگر شرکت ها در گوشی هایی مانند موتورولا و ویوو نیز از این پردازنده ها استفاده شده است. یکی از منابع خبری در توییتر به نام Ice Universe می گوید: نارضایتی مدیران سامسونگ به ماجرای سیستم GOS در گوشی‌های سری گلکسی S22 باعث شد تا آنها به سراغ پردازنده اختصاصی جدید بروند. علاوه بر آن پردازنده هایی مانند Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 نیز دارای سیستم مدیریت دمای ضعیف و بازدهی ناکافی بودند. به همین دلیل مهندسان و مدیران این شرکت تلاش دارند تا به دنبال رویکردی مانند اپل در قبال پردازنده ها باشند تا بتوانند دستگاهی بسازند که نسبت به نمونه قبلی بهینه تر باشد.

در تراشه های سری قدیمی از خانواده اگزینوس از هسته های پردازشی مربوط به سامسونگ استفاده شده بود. اما با توجه به تعطیلی این واحدهای تجاری احتمالاً در تراشه های جدید، سامسونگ از مجموعه جدیدی برای تولید تراشه های موبایل استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال