گوشی S10 لایت سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

مشخصات گلکسی S10 لایت به عنوان یک گوشی ارزان منتشر شد و قرار است این گوشی در یکی از روزهای آینده معرفی شود. سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قرار است روی دو گوشی متفاوت S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت کار کند. شایعاتی مبنی بر معرفی یکی از این دو گوشی […]

مشخصات گلکسی S10 لایت به عنوان یک گوشی ارزان منتشر شد و قرار است این گوشی در یکی از روزهای آینده معرفی شود. سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قرار است روی دو گوشی متفاوت S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت کار کند. شایعاتی مبنی بر معرفی یکی از این دو گوشی منتشر شده که همراه با آن مشخصات آن را نیز فاش کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، گوشی ارزان قیمت سامسونگ یک صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد داشت که از نوع Super AMLOED و با وضوح Full HD است. همچنین قرار است نسخه های لایت سامسونگ از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ بهره ببرند. از ویژگی دیگر این گوشی استفاده از کارت حافظه‌ی MicroSD است که میتواند حافظه ذخیره سازی این گوشی را تا یک ترابایت افزایش دهد. در حالت معموا این گوشی 8 گیگابابت رم و 128 گیگابابت حافظه دارد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی خواهد بود که بهمراه یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در پشت قاب قرار دارد. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز درون صفحه نمایش جلو قرار گرفته است. دوربین اصلی در این گوشی به لرزش‌گیر اپتیکال از نوع tilt-OIS مجهز است.این لرزش گیر قادر است OIS علاوه بر فناوری OIS، مانند دست کاربر به اطراف شیب پیدا کند.

گلکسی S10 لایت از اندروید 10 از نوع OneUI 2.0 سامسونگ بهره میبرد. باتری آن 450 میلی آمپر ساعت است و تکنولوژی شارژ سریع نیز در آن تعبیه شده است. ضخامت این گوشی 8.1 میلیمتر است و به رنگ های مشکی، سفید و آبی تولید خواهد شد. قیمت این گوشی در بازار 832 دلار خواهد بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال