گلکسی S23 سامسونگ به عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی در جهان معرفی شد

سامسونگ در گوشی های سری گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است. این تراشه یک چیپست سفارشی از شرکت کوالکام محسوب میشود که برای سامسونگ سفارشی‌سازی شده است. این تراشه ها نسبت به نوع معمولی از سرعت بیشتری برخوردار هستند. گزارش های اخیر نشان می دهد این گوشی به واسطه وجود […]

سامسونگ در گوشی های سری گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است. این تراشه یک چیپست سفارشی از شرکت کوالکام محسوب میشود که برای سامسونگ سفارشی‌سازی شده است. این تراشه ها نسبت به نوع معمولی از سرعت بیشتری برخوردار هستند. گزارش های اخیر نشان می دهد این گوشی به واسطه وجود این تراشه تبدیل به پرسرعت ترین گوشی اندرویدی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری در توییتر به نام Golden Reviewer تصاویری از آزمون تک هسته ای گلکسی

اس ۲۳ اولترا را منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی توانسته در این آزمون نمره فوق العاده ۱۶۰۰ را کسب کند. امتیاز این گوشی در آزمون چند هسته ای گیک بنچ ۵ عدد ۵۳۱۱ بود. این امتیاز یکی از بالاترین امتیازات در گوشی های اندرویدی محسوب میشود. این داده ها نشان می دهد گلکسی اس ۲۳ اولترا دراری سرعت بالاست و کاربران می توانند از آن در کارهای خود با سرعت بیشتری استفاده کنند.

پیش از این گوشی نوبیا رد مجیک ۸ پرو با امتیاز تک هسته ای ۱۴۸۶ و امتیاز چند هسته ای ۵۲۱۱ در بنچمارک به عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی شناخته میشد. با وجود یک قابلیت خنک کننده در این گوشی گیمینگ، باز هم از گلکسی اس ۲۳ کندتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال