احتمالا گلکسی S23 سامسونگ از تراشه مدیاتک استفاده می کند

سامسونگ قصد دارد در گوشی های گلکسی S23 و گلکسی از طرفی مدیاتک برای عرضه در برخی مناطق استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ پیش از این نیز در گوشی‌های هوشمند رده بالا در مناطق مختلف از تراشه های متفاوت استفاده کرده بود و به همین دلیل مورد انتقادات بسیاری […]

سامسونگ قصد دارد در گوشی های گلکسی S23 و گلکسی از طرفی مدیاتک برای عرضه در برخی مناطق استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ پیش از این نیز در گوشی‌های هوشمند رده بالا در مناطق مختلف از تراشه های متفاوت استفاده کرده بود و به همین دلیل مورد انتقادات بسیاری نیز قرار گرفته است. این شرکت کره ای در پرچمداران ۲۰۲۲ نیز با وجود استفاده از دو تراشه شاهد عملکرد درخور توجه نبوده است. طبق گزارش سم موبایل احتمالاً سامسونگ در گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود تغییراتی را اعمال می کند.

 در این گزارش آمده است سامسونگ قصد دارد در گوشی های گلکسی S23 و گلکسی S22 FE از تراشه های مدیاتک استفاده کند. پیش از این تنها اگزینوس و کوالکام در گوشی‌های بالارده مورد استفاده قرار گرفته بود. در صورت صحت اطلاعات منتشر شده اولین بار است سامسونگ از تراشه مدیاتک برای گوشی های پرچمدار استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه هنوز مدیاتک تراشه پرچمدار خود را معرفی نکرده است مشخص نیست سامسونگ از کدام تراشه این شرکت بهره خواهد برد. اما احتمالاً از تراشه های دایمنسیتی ۸۱۰۰ یا دایمنستی ۹۰۰۰ استفاده می کند. در این گزارش گوشی های مربوط به منطقه آسیا دارای تراشه مدیاتک معرفی شدند و ممکن است سامسونگ همچنان به استفاده از تراشه اسنپدراگون در دیگر مناطق ادامه دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال