بزودی بروزرسانی اندروید 5.0.2 برای گوشی Galaxy S5 عرضه خواهد شد

ساعاتی پیش اطلاعاتی جدید از عرضه‌ی بروزرسانی اندروید 5.0.2 برای گوشی‌هوشمند Galaxy S5 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد این بروزرسانی، ماه جاری عرضه خواهد شد. این موضوع توسط اپراتور استرالیایی Optus و به وسیله‌ی یک عکس اعلام شده و در آن نیز ذکر شده که این آپدیت، برای مدل SM-G900 عرضه می‌شود. همانطور که در تصویر قرار گرفته مشاهده […]

ساعاتی پیش اطلاعاتی جدید از عرضه‌ی بروزرسانی اندروید 5.0.2 برای گوشی‌هوشمند Galaxy S5 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد این بروزرسانی، ماه جاری عرضه خواهد شد. این موضوع توسط اپراتور استرالیایی Optus و به وسیله‌ی یک عکس اعلام شده و در آن نیز ذکر شده که این آپدیت، برای مدل SM-G900 عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy S5 to get Android 5.0.2 update this month

همانطور که در تصویر قرار گرفته مشاهده می‌کنید، این بروزرسانی در حال آزمایش بوده و هنوز عرضه‌ی آن نهایی نشده اما عبارت “Early June”، نشان می‌دهد که باید تا چند روز دیگر، شاهد عرضه‌ی این آپدیت باشیم. انتظار میرود که اندروید 5.0.2 مشکلات عملکرد دستگاه و به صورت کلی، باگ‌های آن را برطرف نماید.

این در حالی است که پیشتر سامسونگ اعلام کرده بود که برخی از دستگاه‌های این شرکت، مشکلات و ناسازگاری‌هایی را با اندروید آبنبات‌چوبی دارند که با بروزرسانی‌های کم‌حجم و کوچکی که در طول زمان توسط سامسونگ عرضه می‌شود، تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.

هنوز عرضه‌ی این بروزرسانی برای S5 تایید نشده و احتمالا در روزهای آتی، باید شاهد انتشار اخبار بیشتری در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال