گوشی Galaxy S8 active سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه وای‎فای شد

به تازگی متوجه شدیم که سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه‌ی اکتیو پرچم‌دار موفق را نیز روانه بازار کند و تصاویری نیز تاکنون از این گوشی فاش شده است. حالا امروز گوشی مورد اشاره موفق شده تا تاییدیه‌ی وای‌فای را دریافت کند. لیست فاش شده‌ی امروز متاسافانه اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نداده است. […]

به تازگی متوجه شدیم که سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه‌ی اکتیو پرچم‌دار موفق را نیز روانه بازار کند و تصاویری نیز تاکنون از این گوشی فاش شده است. حالا امروز گوشی مورد اشاره موفق شده تا تاییدیه‌ی وای‌فای را دریافت کند.

لیست فاش شده‌ی امروز متاسافانه اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نداده است. در این لیست شماره مدل دستگاه SM-G892A ثبت شده و نسخه‌ی سیستم‌عامل گوشی نیز اندروید 7 اعلام شده است. همچینن همانند اکثر گوشی‌های پیشین اکتیو شرکت سامسونگ، این گوشی نیز به طور انحصاری در اختیار اپراتور  AT&T کشور آمریکا قرار خواهد گرفت.

از آن‌جایی که گوشی گلکسی اس 8 اکتیو موفق به کسب تاییدیه‌ی وای‌فای شده و تصاویر متعددی از آن فاش شده است احتمالا طی روزهای آینده خبرهای بیشتری را از مشخصه‌های فنی این گوشی بشنویم. پس بهتر است کمی بیشتر صبر کنیم تا مشخص شود سامسونگ این بار سری اکتیو گوشی گلکسی اس 8 را به چه سخت‌افزاری مجهز می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال