گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 هنوز از هدست دی‎دریم گوگل پشتیبانی نمی‎کنند

هدست واقعیت‎مجازی دی‎دریم گوگل با گوشی‎های رده‎بالای اندکی سازگار است ولی گوگل گاهی اوقات دستگاه‎های بیشتری را به لیست پشتیبانی از آن اضافه می‎کند. متاسفانه، پرچم‎دارهای به تازگی معرفی شده سامسونگ یعنی Galaxy S8 و +S8 هنوز برای پشتیبانی از این هدست آماده نیستند. امکان نصب اپلیکیشن دی‎دریم گوگل از پلی‎استور بر روی گوشی گلکسی […]

هدست واقعیت‎مجازی دی‎دریم گوگل با گوشی‎های رده‎بالای اندکی سازگار است ولی گوگل گاهی اوقات دستگاه‎های بیشتری را به لیست پشتیبانی از آن اضافه می‎کند. متاسفانه، پرچم‎دارهای به تازگی معرفی شده سامسونگ یعنی Galaxy S8 و +S8 هنوز برای پشتیبانی از این هدست آماده نیستند.

امکان نصب اپلیکیشن دی‎دریم گوگل از پلی‎استور بر روی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ وجود ندارد. اگر کاربری سعی در نصب آن داشته باشد با خطایی روبرو می‎شود که اعلام می‎کند این اپلیکیشن با پرچم‎دار سامسونگ سازگار نیست.

حتی با آن‎که Galaxy S8 تمامی پیش‎نیازهای لازم برای پشتیبانی کامل از واقعیت‎مجازی دی‎دریم گوگل را دارد، هنوز در پلی‎استور اپلیکیشن سازگاری منتشر نشده است.

گرچه، کاربران گوشی Samsung Galaxy S8 قادر به استفاده از هدست Gear VR خواهند بود تا زمانی که گوگل نسخه‎ی جدیدی از اپلیکیشن خود برای پشتیبانی از این گوشی‎هوشمند عرضه کند.

یقینا، دو شرکت سامسونگ و گوگل باید سر این قضیه با هم توافق کنند، یا امکان این وجود دارد که غول دنیای جستجو در اینترنت به این شرکت اجازه ندهد سازگاری با دی‎دریم را به Galaxy S8 اضافه کند.

البته با توجه به این‎که پرچم‎دارهای جدید سامسونگ هنوز وارد بازار نشده‎اند، هم‎چنان وقت برای آماده کردن این گوشی برای پشتیبانی از هدست واقعیت‎مجازی گوگل وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال