تصاویر تبلیغاتی گلکسی S8 سامسونگ بار دیگر فاش شدند

دو پرچم‌دار جدید سامسونگ را بدون شک می‌توان جزو گوشی‌هایی دانست که قبل از معرفی رسمی، بیشترین تصویر از آن‌ها فاش شده و تاکنون در مورد گوشی‌های این شرکت چنین چیزی سابقه نداشته است. حالا بعد از این که سامسونگ به صورت رسمی از دستیار صوتی خود موسوم به Bixby رونمایی کرد به نظر می‌رسد […]

دو پرچم‌دار جدید سامسونگ را بدون شک می‌توان جزو گوشی‌هایی دانست که قبل از معرفی رسمی، بیشترین تصویر از آن‌ها فاش شده و تاکنون در مورد گوشی‌های این شرکت چنین چیزی سابقه نداشته است. حالا بعد از این که سامسونگ به صورت رسمی از دستیار صوتی خود موسوم به Bixby رونمایی کرد به نظر می‌رسد تصاویر تبلیغاتی دیگری از این گوشی‌هوشمند فاش شده باشد. این در حالی است که هنوز 9 روز تا معرفی رسمی مورد انتظارترین گوشی‌هوشمند سال باقی مانده است.

همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، تقریبا قابلیت جدیدی در این تصاویر به چشم نمی‌آید چراکه پیش از این و در تصاویر متعددی که از گلکسی اس 8 دیده‌ایم، تقریبا همه‌ی اطلاعات این گوشی لو رفته است. همچنان دکمه‌ی Home بر روی این گوشی دیده نمی‌شود و فعلا نتوانسته‌ایم لوگوی سامسونگ را بر روی گلکسی اس 8 نیز مشاهده کنیم. در کنار این موارد، دکمه‌ی جداگانه‌ی دستیار صوتی Bixby و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر بر روی این تصاویر هم قابل مشاهده هستند.

هر دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مجهز به نمایشگری با پنل Super AMOLED خواهند شد در حالی که برادر کوچک‌تر این سری، نمایشگری 5.8 و برادر بزرگ‌تر نمایشگری 6.2 اینچی را به کاربران ارائه خواهند داد. با توجه به منطقه‌ی عرضه شده این دو گوشی، چیپست اسنپ‌دراگون 835 یا اگزینوس 8895 بر روی گلکسی اس 8 قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، سنسوری 12 مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت تصاویر با کیفیت فوق‌العاده‌ بالا را برعهده خواهد داشت که در کنار حسگر اثر انگشت گوشی جای خواهد گرفت. گلکسی اس 8 به باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد در حالی که برادر بزرگ‌تر این گوشی، گلکسی اس 8 پلاس به باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپری تجهیز خواهد یافت. سامسونگ برای هر دو گوشی درگاه یو‌اس‌بی Type-C‌را در نظر گرفته و هر دو گوشی از اندروید نوقا به صورت رسمی پشتیبانی خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال