قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S8 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ با به تعویق انداختن تاریخ معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار مورد انتظار خود، درهای بیشتری را بر روی شایعات جدید باز کرد. جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در مورد این گوشی از سوی برخی از منابع کره‌ای حکایت از این موضوع دارند که سامسونگ از قابلیتی تحت عنوان ADC دوگانه در دوربین اصلی این گوشی استفاده خواهد […]

سامسونگ با به تعویق انداختن تاریخ معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار مورد انتظار خود، درهای بیشتری را بر روی شایعات جدید باز کرد. جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در مورد این گوشی از سوی برخی از منابع کره‌ای حکایت از این موضوع دارند که سامسونگ از قابلیتی تحت عنوان ADC دوگانه در دوربین اصلی این گوشی استفاده خواهد کرد؛ قابلیتی که باعث بهتر دیده شدن عمق تصاویر و رنگ‌ها می‌شود.

این منبع همچنین در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 8 نیز صحبت کرده است. انتظار می‌رود گلکسی اس 8 سامسونگ دارای دو نسخه‌ی 4 و 6 گیگابایتی باشد؛ این دو نسخه هر کدام دارای نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی خواهند بود. قیمت نسخه‌ی 64 گیگابایتی 885 دلار و نسخه‌ی 128 گیگابایتی 943 دلار خواهد بود.

براساس گفته‌های این منبع، اروپا نسخه‌ی سومی را نیز دریافت می‌کند. گفته می‌شود این نسخه مجهز به حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی خواهد شد و از حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بهره خواهد برد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال