فروش جهانی گوشی Galaxy S8 سامسونگ از 5 میلیون دستگاه عبور کرد

پرچم‎دارهای جدید سامسونگ، دو گوشی Galaxy S8 و +S8، ظاهرا عملکرد خوبی در بازار جهانی موبایل از خود بر جا گذاشته‎اند. کمتر از یک ماه از زمان عرضه‎ی رسمی این دو گوشی رده‎بالای جدید شرکت کره‎ای به بازار می‎گذرد، اما فروش جهانی گلکسی S8 گفته می‎شود که از 5 میلیون دستگاه عبور کرده است. سامسونگ […]

پرچم‎دارهای جدید سامسونگ، دو گوشی Galaxy S8 و +S8، ظاهرا عملکرد خوبی در بازار جهانی موبایل از خود بر جا گذاشته‎اند. کمتر از یک ماه از زمان عرضه‎ی رسمی این دو گوشی رده‎بالای جدید شرکت کره‎ای به بازار می‎گذرد، اما فروش جهانی گلکسی S8 گفته می‎شود که از 5 میلیون دستگاه عبور کرده است.

سامسونگ ارقام فروش این گوشی را به طور کامل منتشر نکرده است اما یکی از مقامات رسمی این شرکت در گفتگو با وب‎سایت The Investor اعلام کرده است که فروش گلکسی اس 8 “روند بی‎نقصی در جهان دارد” و “در حال حاضر از مرز 5 میلیون دستگاه عبور کرده است.” در صحبت‎های این شرکت فروش “ترکیبی” شنیده می‎شود، که می‎تواند به این معنا باشد که ارقام فروش مورد نظر مربوط به هر دو گوشی Galaxy S8 و +Galaxy S8 است.

سامسونگ هم‎چنین گفته می‎شود که قصد دارد گوشی‎های هوشمند پرچم‎دار خود را تا انتهای ماه جاری میلادی وارد 120 کشور دیگر از جمله چین کند. به احتمال قریب به یقین، این حرکت فروش جهانی این گوشی‎ها را بالاتر برده و می‎تواند به گلکسی اس 8 کمک کند از نظر فروش به پیش‎بینی اولیه‎ی تحلیل‎گران بازار موبایل نزدیک شود. به طور کلی، آن‎ها انتظار دارند که سامسونگ تا انتهای سه‎ماهه‎ی دوم سال 2017 بتواند 20 میلیون دستگاه از پرچم‎دارهای خود را بفروشد و تا انتهای امسال این رقم به 50 تا 60 میلیون افزایش پیدا کند.

اسفندماه، تحلیل‎گر مشهور شرکت KGI آقای مینگ چی کو پیش‎بینی کرده‎ بود که گلکسی اس 8 در تعداد 40 تا 45 میلیون دستگاه در سال 2017 عرضه خواهد شد که چند میلیون به نسبت آمار 52 میلیونی مربوط به گلکسی اس 7 عرضه شده در سال 2016، کمتر است. اما چندروز پس از حضور رسمی این گوشی در بازار، تحلیل‎گر دیگری به اسم لی جای یون از شرکت Yuanta Securities پیش‎بینی کرد که فروش جهانی مدل‎های پرچم‎دار سامسونگ در سال 2017 در حدود 50.4 میلیون خواهد بود. حال، کمتر از یک ماه پس از پیش‎بینی او و با توجه به فروخته شدن 5 میلیون دستگاه گلکسی اس 8، حتی رقم 50 میلیون نیز اندکی بدبینانه است، با توجه به این حقیقت که فروش گوشی‎های هوشمند در طول آخرین سه‎ماهه‎ی سال به بیشترین مقدار خود معمولا می‎رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال