سامسونگ نمونه اولیه گوشی Galaxy S8 را برای شرکای تجاری خود به نمایش گذاشت

در اخبار قبلی تصاویر زنده‎ای از پرچم‎دار بعدی سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S8 منتشر کردیم. ولی بعضی از شرکای تجاری سامسونگ از ما خوش‎شانس‎تر بوده و به جای تصاویر به بیرون درز شده با خود گوشی آشنا شده‎اند. آن‎ها این دستگاه را در یک اتاق نمایش در هتلی در شهر بارسلونا (محل برگزاری مراسم کنگره […]

در اخبار قبلی تصاویر زنده‎ای از پرچم‎دار بعدی سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S8 منتشر کردیم. ولی بعضی از شرکای تجاری سامسونگ از ما خوش‎شانس‎تر بوده و به جای تصاویر به بیرون درز شده با خود گوشی آشنا شده‎اند. آن‎ها این دستگاه را در یک اتاق نمایش در هتلی در شهر بارسلونا (محل برگزاری مراسم کنگره جهانی موبایل) دیده‎اند و به نظر آن‎ها این گوشی “بسیار شگفت‎انگیز” بوده است.

در طول مراسم MWC در این شهر اسپانیا، سامسونگ نمونه‎ی اولیه‎ای از گوشی گلکسی اس 8 برای نشان دادن به شرکای تجاری خود داشته است و به گفته‎ی نشریه‎ی کره‎ای Korea Herald تمامی این شرکت‎ها از چیزی که دیده بودند بسیار خوشنود گشته‎اند. طبیعتا تمامی این افراد خوش‎شانس یک توافق‎نامه عدم افشا را امضا کرده‎اند تا هیچ‎کدام هیچ‎گونه از مشخصات Galaxy S8 را نتوانند فاش کنند.

برگزاری رویداد Unboxing معروف سامسونگ برای پرچم‎دار بعدی‎اش رسما در انتهای معرفی تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ مورد تایید قرار گرفت. این پرچم‎دار همزمان در شهرهای نیویورک و لندن در تاریخ 10 فروردین‎ماه معرفی خواهد شد. کاربران انتظار دارند با گوشی مواجه شوند که مجهز به اسکنر عنبیه چشم برای شناخت چهره است، از هوش‎مصنوعی به اسم Bixby و یک دکمه‎ی اختصاصی برای آن استفاده می‎کند به همراه اسکنر اثرانگشتی که در عقب (دیگر در جلو نیست) در کنار دوربین قرار گرفته است.

سامسونگ هنوز قیمت این گوشی را به طور رسمی اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال