گوشی Galaxy S8 سامسونگ به دلیل دوربین سلفی خود با مشکلات تولید روبرو است

اخیرا DJ Koh مدیرعامل بخش کسب و کار ارتباطات موبایل سامسونگ، با اعلام این‎که گوشی‎های جدید Galaxy S8 این شرکت با مشکل تاخیر در تولید مواجه نمی‎شوند، به همه قوت قلب داده است. براساس گفته‎ی او، این شرکت خود را برای شکستن رکورد فروش با دوبرابر کردن تولید اولیه‎ی گوشی‎های جدید در مقایسه با دستگاه‎های گلکسی اس7 […]

اخیرا DJ Koh مدیرعامل بخش کسب و کار ارتباطات موبایل سامسونگ، با اعلام این‎که گوشی‎های جدید Galaxy S8 این شرکت با مشکل تاخیر در تولید مواجه نمی‎شوند، به همه قوت قلب داده است. براساس گفته‎ی او، این شرکت خود را برای شکستن رکورد فروش با دوبرابر کردن تولید اولیه‎ی گوشی‎های جدید در مقایسه با دستگاه‎های گلکسی اس7 / اس7 اج که در سال 2016 تولید شده بودند، آماده کرده‎ است.

با آن‎که اولین گروه این دستگاه‎ها به تعداد 20 میلیون قادر به تامین نیاز اولیه‎ی بازار خواهد بود، گزارش جدیدی از سوی وب‎سایت The Bell  منتشر شده است مبنی بر اینکه گوشی کوچکتر یعنی گلکسی اس8 در واقع در بلندمدت با مشکل تولید روبرو می‎شود. علت این مشکل ماژول پیچیده‎ی دوربین جلو بوده که تولید آن به دلیل ترکیب دوربین و اسکنر عنبیه‎ چشم سخت‎تر است.

این نشریه‎ی خبری با نقل قول از منابع ناشناس اعلام کرده است که سامسونگ سعی دارد مقدار کافی ماژول‎های دوربین جلو برای مدل 5.8 اینچی تهیه کند، چون تامین‎کننده‎ی آن‎ها شرکت Patron در حال حاضر قادر به افزایش نرخ بازدهی نیست. در حال حاضر، بازدهی فعلی تولید زیر 70 درصد است، یعنی برای هر 100 دستگاه تولید شده، بیش از 30 دستگاه معیوب بیرون می‎آیند. برای فراهم‎سازی تولید پایدار برای سامسونگ، شرکت Patron باید این نرخ را حداقل به 80 درصد افزایش دهد.

غول دنیای فناوری کره برای تامین‎کننده‎ی دوربین جلوی گوشی +Galaxy S8 خود با شرکت Power Logics قرارداد بسته است. چون مدل بزرگتر پرچم‎دار این شرکت از یک ماژول دوربین یکپارچه استفاده نمی‎کند، نرخ بازدهی شرکت Power Logics بالای 90 درصد است و این شرکت در برآورده‎سازی میزان تقاضای بالای شرکت سامسونگ مشکلی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال