گوشی Galaxy S8 عنوان بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد

گوشی‎های هوشمند و تلویزیون‎های سامسونگ همواره به خاطر داشتن نمایشگرهای واقعا عالی با تصاویر شارپ و رنگ‎های روشن مشهور بوده‎اند. اما گفته می‎شود گوشی گلکسی اس 8 به طور کلی باعث ایجاد “شگفتی” در همگان شده است. شرکت DisplayMate که تخصص آن در انجام تست‎های نمایشگر برای دقت رنگ و کالیبراسیون بوده به نمایشگر Galaxy S8 […]

گوشی‎های هوشمند و تلویزیون‎های سامسونگ همواره به خاطر داشتن نمایشگرهای واقعا عالی با تصاویر شارپ و رنگ‎های روشن مشهور بوده‎اند. اما گفته می‎شود گوشی گلکسی اس 8 به طور کلی باعث ایجاد “شگفتی” در همگان شده است. شرکت DisplayMate که تخصص آن در انجام تست‎های نمایشگر برای دقت رنگ و کالیبراسیون بوده به نمایشگر Galaxy S8 بالاترین امتیاز خود یعنی ‘A+’ را داده است.

ما شک نداریم که این گوشی می‎تواند عنوان “بهترین نمایشگر در گوشی‎های هوشمند در بازار” را کسب کند. براساس نتایج DisplayMate: این نمایشگر می‎تواند به حداکثر میزان روشنایی 1020 نیت برسد که به خوبی از روشن‎ترین نمایشگرهای گوشی‎های هوشمند موجود بالاتر قرار می‎گیرد.

Galaxy S8 قادر به مدیریت عالی محتوای HDR بوده و اولین گوشی‎هوشمندی است که موفق به دریافت تاییدیه‎ی از سوی سازمان UHD Alliance برای فناوری پخش ویدئوی Mobile HDR Premium شده است. به عبارتی این گوشی قادر به بازپخش ویدئو به همان دقت رنگی و پوشش گسترده‎ی رنگی است که برخی از تلویزیون‎های HDR توانایی آن را دارند.

شکی نیست که اپل با دیدن این نتایج بیشتر از قبل به دنبال استفاده از نمایشگرهای اولد سامسونگ در آیفون 8 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال