پرچمدار Galaxy S8 Plus سامسونگ مجهز به باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود

گوشی‎های Galaxy S8 و S8 Plus سامسونگ در تاریخ 9 فروردین‎ماه رسما معرفی می‎شوند و شایعه شده که گنجایش باتری‎های آن‎ها به ترتیب 3000 و 3500 میلی‎آمپرساعت خواهد بود. به لطف تصویری که یک منبع چینی در محیط آنلاین منتشر کرده، می‌توان گفت که احتمالا سامسونگ همین تصمیم را برای دستگاه‎های خود می‎گیرد چون این […]

گوشی‎های Galaxy S8 و S8 Plus سامسونگ در تاریخ 9 فروردین‎ماه رسما معرفی می‎شوند و شایعه شده که گنجایش باتری‎های آن‎ها به ترتیب 3000 و 3500 میلی‎آمپرساعت خواهد بود. به لطف تصویری که یک منبع چینی در محیط آنلاین منتشر کرده، می‌توان گفت که احتمالا سامسونگ همین تصمیم را برای دستگاه‎های خود می‎گیرد چون این تصویر باتری با گنجایش 3500 میلی‎آمپرساعت را نشان می‎دهد که متعلق به شرکت سامسونگ و احتمالا برای گوشی  Samsung Galaxy S8 Plus ساخته شده است.

نکته‎ای که می‎توان از تصویر این باتری متوجه شد این است که شماره‎مدل آن تقریبا به طور کامل با شماره‎مدل ثبت شده در مجوز FCC گوشی گلکسی اس 8 پلاس مطابقت دارد، در نتیجه این باور را به وجود می‎آورد که این سلول در واقع برای پرچم‎دار امسال سامسونگ استفاده شده است.

چیزی که این تصویر در خود نشان نمی‎دهد در واقع شرکت سازنده‎ی این باتری است. گفته می‎شود سامسونگ با منابع تولید متفاوتی برای باتری گوشی گلکسی نوت 7 همکاری داشته و اگر این شایعات درست باشد، باتری این دستگاه احتمالا محصول ساخت شرکت‎های مختلف است.

گرچه، تا هنگام معرفی رسمی Galaxy S8 Plus باید صبر کنیم و این شرکت کره‎ای نسبت به تایید تمامی این شایعات و تصاویر خبری منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال