پیش‎‌فروش گوشی‎های جدید Galaxy S8 سامسونگ از 19 فروردین‎ماه شروع می‎شود

سامسونگ تاریخ رونمایی دو گوشی پرچم‎دار خود یعنی Galaxy S8 و +Galaxy S8 را در 9 فروردین‎ماه تایید کرده است ولی هنوز مشخص نیست که تاریخ آغاز پیش‎فروش‎های این دو دستگاه چه زمانی خواهد بود. به نظر می‎رسد که نشریه‎ی the Korean media توانسته جواب مستقیم سامسونگ در این زمینه را جویا شود، بنابراین می‎توانید تاریخ […]

سامسونگ تاریخ رونمایی دو گوشی پرچم‎دار خود یعنی Galaxy S8 و +Galaxy S8 را در 9 فروردین‎ماه تایید کرده است ولی هنوز مشخص نیست که تاریخ آغاز پیش‎فروش‎های این دو دستگاه چه زمانی خواهد بود.

به نظر می‎رسد که نشریه‎ی the Korean media توانسته جواب مستقیم سامسونگ در این زمینه را جویا شود، بنابراین می‎توانید تاریخ 19 فروردین‎ماه را روی تقویم خود برای این اتفاق علامت‎گذاری کنید. پیش‎فروش هر دو دستگاه جدید سامسونگ در کره‎جنوبی از این تاریخ شروع می‎شود.

با آن‎که مدت زمان پیش‎فروش در 29 فروردین‎ماه تمام می‎شود، ولی 1 اردیبهشت‎ماه باید شاهد حضور این گوشی‎ها در بازار  باشیم. نشریه‎ی مذکور گزارش می‎دهد که سامسونگ در تاریخ 20 فروردین مراسم پیش از عرضه‎ی این دو گوشی را در سه فروشگاه اپراتورهای برتر کشور کره‎جنوبی برگزار می‎کند.

گرچه تنها مشترکین منتخب می‎توانند در این مراسم شرکت کنند که در آن‎جا شانس برنده شدن جوایزی تا حداکثر 2645 هزار دلار (3 میلیون وون) را خواهند داشت. سامسونگ هم‎چنین جوایزی تشکیل شده از گوشی‎های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و هم‎چنین ساعت‎های هوشمند Gear S3 در اختیار برندگان خوش‎شانس قرار می‎دهد.

بین تاریخ‎های 18 و 21 فروردین‎ماه، اپراتورهای مهم کشور کره‎جنوبی در فروشگاه‎های خود را برای مشترکینی که می‎خواهند دو پرچم‎دار جدید سامسونگ را محک بزنند، باز می‎کنند. در تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه Samsung Galaxy S8 و +S8 برای خرید در اختیار علاقه‎مندان قرار می‎گیرد.

براساس گفته‎ی یکی از مقامات رسمی سامسونگ، رویداد پیش از عرضه‎ی گلکسی اس 8 جزو تصمیمات لحظه آخری بوده است. ممکن است هدف افزایش تعداد مشترکین اپراتورهای این کشور باشد.

عرضه‎ی جهانی این دو گوشی هم‎چنان برای تاریخ 8 اردیبهشت‎ماه در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال