تصاویر نمونه‎های اولیه گوشی +Galaxy S8 سامسونگ استفاده از سیستم دوربین دوگانه را نشان می‎دهد

هفته‎ی گذشته سامسونگ رسما از گوشی Galaxy S8 و برادر بزرگتر آن رونمایی کرد و پیش‎‎خرید این پرچم‎دارها در کشورهای منتخب شروع شده است. دوربین یکی از قابلیت‎های مدل‎های جدید است که به نسبت مدل قبلی گلکسی S پیشرفت بارزی ممکن است نکرده باشد. سامسونگ دوربین پشتی گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 را یک سنسور […]

هفته‎ی گذشته سامسونگ رسما از گوشی Galaxy S8 و برادر بزرگتر آن رونمایی کرد و پیش‎‎خرید این پرچم‎دارها در کشورهای منتخب شروع شده است. دوربین یکی از قابلیت‎های مدل‎های جدید است که به نسبت مدل قبلی گلکسی S پیشرفت بارزی ممکن است نکرده باشد.

سامسونگ دوربین پشتی گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 را یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به فناوری پیکسل‎ دوتایی، همانند با دوربین گلکسی اس 7، معرفی کرد. منبع تولید دوربین‎های این دو گوشی دو شرکت سونی و خود سامسونگ هستند.

دستگاه‎های Galaxy S8 سنسور ISOCELL S5K2L2 سامسونگ را استفاده می‎کنند، در حالی‎که دیگر مدل‎ها مجهز به سنسور IMX333 سونی هستند. هیچ‎کدام از این دو سنسور در بازار تا به حال نبوده‎اند، بنابراین Galaxy S8 اولین گوشی است که از آن‎ها بهره می‎برد.

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که گوشی گلکسی اس 8 مجهز به دوربین تک لنز خواهد بود، در حالی‎که شایعاتی شنیده می‎شد مبنی بر این‎که این شرکت قصد دارد پرچم‎دار خود را به سیستم دوربین‎های دوگانه مجهز کند.

حال، به نظر می‎رسد که سامسونگ در واقع استفاده از چنین فناوری را در پرچم‎دار خود در نظر داشته ولی در انتها تصمیم دیگری گرفته است. تصویری از یک نمونه‎ی اولیه‎ی گوشی +Galaxy S8 مجهز به دوربین‎های دوگانه در عقب در چین منتشر شده است که مهر تاییدی بر شایعات اولیه می‎زند.

با توجه به تصویر این نمونه‎ی اولیه و ظاهر آن کاملا قابل درک بوده که سامسونگ چرا بی‎خیال استفاده از دوربین‎های دوگانه در گوشی‎های +Galaxy S8/S8 شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال