گلکسی S8 سامسونگ از دوربین دوگانه و نمایشگر 4K بهره خواهد برد

شایعاتی که در روزهای اخیر در مورد دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس اپل منتشر شدند به قدری زیاد بوده‌اند که شاید فکر کردن به شایعه‌ی دیگری در این مورد، کمی سخت باشد. آخرین خبرهای رسیده از تکنولوژی دوربین دوگانه ربطی به آیفون 7 پلاس اپل نداشته و درعوض، رقیب این شرکت، سامسونگ عزم خود را […]

شایعاتی که در روزهای اخیر در مورد دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس اپل منتشر شدند به قدری زیاد بوده‌اند که شاید فکر کردن به شایعه‌ی دیگری در این مورد، کمی سخت باشد. آخرین خبرهای رسیده از تکنولوژی دوربین دوگانه ربطی به آیفون 7 پلاس اپل نداشته و درعوض، رقیب این شرکت، سامسونگ عزم خود را جزم کرده تا در گلکسی S8 از دوربینی دوگانه استفاده کند. گلکسی S8 شرکت سامسونگ که بهمن یا اوایل اسفندماه به طور رسمی معرفی می‌شود، از ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد و گفته شده که یکی از زیرشاخه‌های شرکت سامسونگ، Samsung Motors، ساخت این ماژول پیشرفته را برعهده خواهد گرفت.

ماژول دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس 8 سامسونگ تنها خبر منتشر شده در این مورد نبوده بلکه شایعات جدیدی که از کشور چین از راه رسیده‌اند، نمایشگری 4K را با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت واقعیت مجازی برای این گوشی پیش‌بینی کرده‌اند. طبیعتا وجود چنین رزولوشنی در نمایشگر گوشی‌ها به باتری بسیار قدرت‌مندی نیازمند بوده که احتمالا سامسونگ از این موضوع به خوبی آگاه است.

پرچم‌دار سری S سامسونگ برطبق انتظار باید از چیپست اسنپ‌دراگون 830 شرکت کوالکام که مبتنی بر سیستم FinFET ده نانومتری است بهره ببرد. چیپست جدید شرکت کوالکام طبیعتا دارای قدرت بیشتری بوده و مصرف باتری بسیار کمتری هم خواهد داشت. فعلا اطلاعات جدیدی از دیگر مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر نشده و حتی نمی‌توان با قاطعیت گفت که آیا پرچم‌دار بعدی سری S سامسونگ ضدآب خواهد بود یا خیر؟ بهتر است تا معرفی این پرچم‌دار، منتظر معرفی رسمی گلکسی نوت 7 این شرکت کره‌ای تبار باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال