گوشی Galaxy S8 سامسونگ از دوربین IMX333 سونی استفاده می‎کند

با رونمایی رسمی از گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ تنها یک روز فاصله داریم، ولی باز هم ویژگی‎های بسیاری از این دو گوشی مشخص نشده است. یکی از قطعات این پازل مربوط به دوربین آن‎ها می‎شود، ما تنها می‎دانیم که این دوربین یک سنسور 12 مگاپیکسلی است. آخرین شایعاتی که در این خصوص مطرح […]

با رونمایی رسمی از گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ تنها یک روز فاصله داریم، ولی باز هم ویژگی‎های بسیاری از این دو گوشی مشخص نشده است. یکی از قطعات این پازل مربوط به دوربین آن‎ها می‎شود، ما تنها می‎دانیم که این دوربین یک سنسور 12 مگاپیکسلی است.

آخرین شایعاتی که در این خصوص مطرح شده‎اند اعلام می‎کنند که سامسونگ در پرچم‎دارهای بعدی خود از سنسور IMX333 استفاده می‎کند، دوربینی که حتی در وب‎سایت خود سونی نیز تبلیغ نشده است. این شایعه نام این سنسور را و نه قابلیت‎ها و جنبه‎های دیگر آن را مطرح کرده است.

اخبار دیگری که در رابطه با S8 شنیده می‎شود قابلیت Quick Launch است که به کاربر اجازه می‎دهد دوربین گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ را زمانی که نمایشگر در حالت قفل قرار دارد، با دوبار فشار دادن دکمه‎ی هوم باز کند. گفته می‎شود سامسونگ در دو گوشی S8 خود این قابلیت را به دکمه‎ی پاور انتقال داده است، همان‎طور که تصویر زیر این قضیه را نشان می‎دهد.

شایعه‎ی دیگری نیز چند هفته قبل مطرح شده بود مبنی بر این‎که دوربین گوشی Galaxy S8 قادر به ضبط ویدئوهای فوق اسلوموشن با نرخ 1000 فریم بر ثانیه مانند گوشی Xperia XZ Premium سونی بوده ولی بعد از آن خبر دیگری در این خصوص منتشر نشده است.

9 فروردین‎ماه روزی است که به تمامی این شایعات خاتمه داده می‎شود، پس در این تاریخ با تک‎نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال