رندرهای تبلت گلکسی تب A 2016 همراه با قلم S Pen به بیرون درز کرد

شایعات زیادی در رابطه با تبلت گلکسی تب A 2016 سامسونگ وجود داشته است، تبلتی که گفته می‎شود دارای یک قلم S Pen مشابه با چیزی خواهد بود که در گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ دیده می‎شود. گزارشات قبلی اشاره به این داشتند که ظاهر تبلت گلکسی تب A 2016 دقیقا مشابه با تبلت گلکسی […]

شایعات زیادی در رابطه با تبلت گلکسی تب A 2016 سامسونگ وجود داشته است، تبلتی که گفته می‎شود دارای یک قلم S Pen مشابه با چیزی خواهد بود که در گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ دیده می‎شود.

گزارشات قبلی اشاره به این داشتند که ظاهر تبلت گلکسی تب A 2016 دقیقا مشابه با تبلت گلکسی تب A، 10.1 اینچی با این تفاوت که دارای قلم S Pen (شماره‎مدل SM-P580) خواهد بود، که باعث متمایز شدن آن از مدل فعلی می‎شود.

حدود یک هفته قبل، چند تصویر با کیفیت از تبلت گلکسی تب A 2016 در محیط آنلاین منتشر شد، ولی اگر می‎خواهید این تبلت را از تمامی زوایا مشاهده کنید، مجموعه‎ تصاویر جدیدی منتشر شده است که در زیر می‎توانید آن‎ها را مشاهده کنید.

این تصاویر به ‎نظر از آن دست تصاویری می‎آیند که در معرفی‎های رسمی یک محصول ارائه می‎شوند، بنابراین می‎توانیم نتیجه بگیریم که سامسونگ به زودی قصد رونمایی از تبلت گلکسی تب A جدید خود دارد.

در رابطه با مشخصات‎ این گوشی باید اشاره داشت که دارای یک نمایشگر بزرگ 10.1 اینچی با سیستم‎عامل اندروید مارشملو از همان ابتدا خواهد بود. در نتیجه، به خوبی می‎توان داشت که سامسونگ به زودی آپدیت اندروید نوقا را در آینده‎ای نه چندان دور نیز برای این گوشی ارائه دهد.

در رابطه با سخت‎افزار این گوشی انتظار می‎رود که گلکسی تب A (2016) دارای یک پردازنده‎ی قابل قبول اگزینوس 7870، به همراه دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی باشد (با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی تا 128 گیگابایت).

هم‎چنین، تبلت در پیش روی سامسونگ یک باتری با گنجایش 7300 میلی‎آمپر ساعت خواهد داشت که توان لازم را در اختیار هر نوع کاربری قرار می‎دهد.

هنوز در رابطه با قیمت این تبلت خبری شنیده می‎شود و معلوم نیست که سامسونگ این تبلت را در دو مدل ارائه خواهد داد یا خیر یعنی: پشتیبانی کننده از شبکه‎ی تلفن همراه و تنها پشتیبانی کننده از وای‎فای.

رندرهای تبلت گلکسی تب A 2016 را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال