مشخصات تبلت گلکسی تب E 7.0 سامسونگ فاش شد

درست یک هفته پس از اینکه شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ، تبلت گلکسی تب E8.0 را پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی 4G LTE در کشور تایوان عرضه کرد، گزارشاتی مبنی بر اینکه این شرکت کره‌ای تبار در حال کار بر روی یک نسخه 7 اینچی از این تبلت بوده، منتشر شد و گفته شد […]

درست یک هفته پس از اینکه شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ، تبلت گلکسی تب E8.0 را پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی 4G LTE در کشور تایوان عرضه کرد، گزارشاتی مبنی بر اینکه این شرکت کره‌ای تبار در حال کار بر روی یک نسخه 7 اینچی از این تبلت بوده، منتشر شد و گفته شد که قرار است با شماره مدل SM-T820 به بازار عرضه شود. حال به لطف یکی از کاربران شبکه‌اجتماعی توییتر، موسوم به @rquandt، مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرده است.

بر اساس توییت این شخص، گلکسی تب E7.0 قدرت خود را از یک پردازنده با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز گرفته و دارای یک صفحه‌نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. همچنین در این تبلت از یک حافظه رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که این تبلت نسخه دیگری با شماره مدل SM-T285 خواهد داشت که از نسل چهارم ارتباط مخابراتی یعنی 4G پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است که در برخی گزارشات آمده، سامسونگ روی یک نسخه لایت از این تبلت با شماره مدل SM-T113 و یک نسخه مخصوص کودکان هم کار می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال