گلکسی Tab S3سامسونگ گواهینامه Wi-Fi را دریافت کرد

دستگاه Samsung Galaxy Tab S3 گواهینامه‌ی Wi-Fi را از WiFi Alliance (اتحادیه‌ی WiFi) دریافت کرده است. لیست دستگاه‌های پشتیبانی کننده از فناوری LTE نشان می‌دهد که دستگاهی جدید با شماره مدل SM-T825 مجوز خود را دریافت کرده است. پیش از این آخرین باری که در مورد این تبلت شنیده بودیم، ماه نوامبر بود که وب‌سایت هندی صادرات و واردات، […]

دستگاه Samsung Galaxy Tab S3 گواهینامه‌ی Wi-Fi را از WiFi Alliance (اتحادیه‌ی WiFi) دریافت کرده است. لیست دستگاه‌های پشتیبانی کننده از فناوری LTE نشان می‌دهد که دستگاهی جدید با شماره مدل SM-T825 مجوز خود را دریافت کرده است.

پیش از این آخرین باری که در مورد این تبلت شنیده بودیم، ماه نوامبر بود که وب‌سایت هندی صادرات و واردات، خبر آن را منتشر کرده بود.

پیش از این و در سال 2016 شاهد انتشار شایعه‌هایی مبنی بر معرفی رسمی یک تبلت جدید 9.7 اینچی از سوی شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر بودیم. حتی سامسونگ هم به صورت تلویحی این زمان معرفی را تأیید کرد ولی همان‌طور که همگی می‌دانیم، در این زمان خبری از معرفی این تبلت نبود و هنوز هم که سال 2016 به پایان رسیده است و در سال 2017 هستیم، این تبلت معرفی نشده است. حالا بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، این تبلت در سه ماهه‌ی نخست سال 2017 معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال