گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ با نمایشگر ۱۴.۶ اینچ ابتدای سال آینده میلادی عرضه می شود

سامسونگ از بزرگ ترین تبلت خود با نام گلکسی تب اس ۸ الترا در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. این تبلت با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی بزرگترین تبلت سامسونگ محسوب می شود که احتمالا جایگزین لپ تاپ های هیبریدی تبدیل شدنی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد بزرگترین […]

سامسونگ از بزرگ ترین تبلت خود با نام گلکسی تب اس ۸ الترا در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. این تبلت با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی بزرگترین تبلت سامسونگ محسوب می شود که احتمالا جایگزین لپ تاپ های هیبریدی تبدیل شدنی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد بزرگترین تبلت خانواده گلکسی به نام تب اس ۸ اولترا با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی را در سال میلادی جدید به بازار عرضه کند. این تبلت بزرگ ترین تبلت شرکت سامسونگ است که اندازه نمایشگر آن حتی از آیپد پرو اپل با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی نیز بزرگتر خواهد بود. به نظر می‌رسد این تبلت در نگاه اول همانند یک لپ تاپ هیبریدی باشد که رزولوشن نمایشگر آن از 4K کمی کمتر است.

 البته این رزولوشن مشکلی در نمایشگری با این اندازه ایجاد نخواهد کرد و ممکن است برای بسیاری از کاربران اصلاً مهم نباشد. احتمالاً سامسونگ در این تبلت از یک باتری ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. تا بتواند کارکرد آن را به میزان زیادی افزایش دهد. اگر کاربر از اینترنت 5G استفاده کند یا نرخ رفرش صفحه نمایش را فعال کند. بدین ترتیب از عمر پایینتر باتری برخوردار خواهد بود. هنوز نوع پردازنده مورد استفاده در این تبلت مشخص نیست. اما احتمالا سامسونگ از اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون 898 استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ با هدف رقابت با تبلت های آیپد پرو این تبلت را طراحی کرده و قیمت آن نیز با توجه به ویژگی های آن بسیار بالا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال