مشخصات گلکسی تب اس ۹ سامسونگ پیش از معرفی افشا شد

سامسونگ به زودی از تبلت های نسل جدید سری گلکسی تب S9 رونمایی می کند. این شرکت رندرهایی را نیز از این تبلت منتشر کرده است. البته پیش از رونمایی مشخصات فنی این دستگاه افشا شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افشاگر دنیای فناوری به نام Ice Universe برخی از مشخصات تبلت […]

سامسونگ به زودی از تبلت های نسل جدید سری گلکسی تب S9 رونمایی می کند. این شرکت رندرهایی را نیز از این تبلت منتشر کرده است. البته پیش از رونمایی مشخصات فنی این دستگاه افشا شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افشاگر دنیای فناوری به نام Ice Universe برخی از مشخصات تبلت گلکسی اس ۹ را منتشر کرد. طبق گفته این منبع تبلت پرچمدار سامسونگ همانند نسخه های قبلی به نمایشگر بزرگ مجهز است. از نظر اندازه نمایشگر تفاوتی بین گلکسی تب اس ۹ اولترا و است ۸ اولترا وجود ندارد. این تبلت دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی خواهد بود.

طبق ادعای Ice Universe تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ ۷۳۷ گرم وزن دارد و انرژی آن را نیز یک باتری ۱۱.۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. همچنین شارژ سریع ۴۵ واتی نیز توسط این تبلت پشتیبانی میشود.

احتمالا نسخه مخصوص اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این تبلت نیز استفاده خواهد شد. نسخه مخصوص به دلیل داشتن فرکانس بالاتر نسبت به نسخه عادی، توان عملیاتی بیشتری خواهد داشت. همچنین در این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم LPFDDR5X نیز استفاده شده است.

از دیگر ویژگی احتمالی این تبلت می توان به وجود استاندار IP68 اشاره کرد. به همین دلیل گلکسی اس تب ۹ اولترا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. هنوز قیمت این دستگاه بطور دقیق اعلام نشده است. اما احتمال دارد قیمت آن به قیمت نسخه قبلی یعنی ۱۱۰۰ دلار نزدیک باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال