ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از نسل جدید ساعت های هوشمند خود گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو در مراسم گلکسی آنپکد رونمایی کرد. این ساعت ها میتوانند قابلیت‌هایی نظیر نظارت بر ویژگیهای سلامتی و همچنین دیگر قابلیت های قدرتمند را به کاربران خود عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۵ استاندارد […]

سامسونگ از نسل جدید ساعت های هوشمند خود گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو در مراسم گلکسی آنپکد رونمایی کرد. این ساعت ها میتوانند قابلیت‌هایی نظیر نظارت بر ویژگیهای سلامتی و همچنین دیگر قابلیت های قدرتمند را به کاربران خود عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۵ استاندارد در دو سایز 40 و ۴۴ میلی متری عرضه خواهد شد درحالی‌که مدل واچ ۵ پرو تنها در اندازه ۴۵ میلیمتری ارائه می شود. ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مشابهی بین این دو ساعت وجود دارد. هرچند از نظر طراحی و رنگبندی بسیار متفاوت خواهند بود.

 سامسونگ در گلکسی واچ ۵ استاندارد از IP68 برای حفاظت در مقابل آب و گرد و غبار استفاده کرده است. هر دو مدل به سیستم عامل Wear OS 3.5 مجهز خواهند بود. همچنین چیپ اگزینوس  W920سامسونگ بهمراه 1.5 گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در این ساعت ها استفاده شده است.

 گلکسی واچ ۵ به حس‌گر منحصر به فرد BioActive مجهز است که نسل جدید نظارت و سلامت دیجیتال سامسونگ محسوب می شود. برای استفاده از این سنسور یک تراشه منحصر به فرد در ساعت استفاده شده که قادر به ترکیب سه حسگر سلامت قدرتمند است و داده های مربوط به ضربان قلب سطح اکسیژن خون و سطح استرس کاربر را اندازه گیری می کند. سامسونگ در گلکسی واچ ۵ از باتری بزرگتر استفاده کرده است که تنها با ۸ دقیقه شارژ می‌تواند ۸ ساعت خواب را ردیابی کند. یک باتری ۵۹۰ میلی آمپرساعتی نیز در گلکسی واچ ۵ پرو استفاده شده است است که نسبت به نسل قبل  ۶۰ درصد بزرگتر شده و دیگر کاربران نگرانی در مورد تخلیه شدن آن نخواهد داشت.

سامسونگ درساخت گلکسی واچ ۵ پرو از کریستال یاقوت کبود به صورت بهبود یافته استفاده کرده است و به همین دلیل این ساعت با استفاده از بهترین مواد در مقابل سایش و پارگی مقاوم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال