سامسونگ مستقیماً به سراغ عرضه گلکسی زد فیلیپ 3 میرود

سامسونگ اعلام کرد قصد دارد در مراسم معرفی جولای امسال از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ 3 رونمایی کند. پیش از این قرار بود در مراسم تیر و مرداد ۱۴۰۰ از گلکسی زد فلیپ ۲ رونمایی شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از LetsGoDigital، سامسونگ قصد […]

سامسونگ اعلام کرد قصد دارد در مراسم معرفی جولای امسال از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ 3 رونمایی کند. پیش از این قرار بود در مراسم تیر و مرداد ۱۴۰۰ از گلکسی زد فلیپ ۲ رونمایی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از LetsGoDigital، سامسونگ قصد عرضه گلکسی زد فیلیپ ۲ را نداشته و مستقیم به سراغ گلکسی زد فلیپ 3 رفته است. رسانه MSPoweruser هدف از این کار سامسونگ را همسان سازی دو نسل جدید گلکسی z و گلکسی فولد عنوان کرده است. زیرا ممکن است کاربران فکر کنند که گلکسی زد فیلیپ 2 نسبت به زد فولد 3 مدل پایین تری دارد. بدین ترتیب دیگر گلکسی زد فلیپ 2 هرگز رونمایی نخواهد شد. سامسونگ گوشی گلکسی زد فیلیپ خود را در جولای ۲۰۲۰ معرفی کرده بود و احتمالاً دیگر گوشی‌های تاشدنی این شرکت نیز در همین ماه جولای معرفی خواهد شد.

طبق خبرهای منتشر شده گلکسی زد فلیپ سامسونگ با دو صفحه نمایش که یکی از آنها در بخش بیرونی قرار دارد و دوربین سه گانه عرضه خواهد شد. دوربین سلفی گوشی نیز در زیر نمایشگر قرار دارد. تنوع رنگ در این مدل  بیشتر بوده و در رنگ های مشکی، بژ، سبز و بنفش عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال