مشکل جدی سامسونگ در تولید گوشی های تاشو جدید

تقاضای زیاد برای خرید گوشی های تاشو سامسونگ مانند گلکسی فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ ۳ نشان از مشکل اساسی سامسونگ در تامین تراشه و عرضه این گوشی به متقاضیان دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی های تاشو سامسونگ توانست محبوبیت خاصی در بین کاربران کسب کند. به طوری که تقاضا برای […]

تقاضای زیاد برای خرید گوشی های تاشو سامسونگ مانند گلکسی فولد ۳ و گلکسی زد فیلیپ ۳ نشان از مشکل اساسی سامسونگ در تامین تراشه و عرضه این گوشی به متقاضیان دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی های تاشو سامسونگ توانست محبوبیت خاصی در بین کاربران کسب کند. به طوری که تقاضا برای خرید گوشی های گلکسی زد فولد ۳ و زد فیلیپ ۳ رکورد فروش گوشی های تاشو را شکسته است. البته تقاضا همچنان ادامه دارد. طبق گزارشی که سم موبایل منتشر کرده است سامسونگ برای عرضه این تعداد گوشی با مشکل تامین تراشه مواجه است. به طوری که نمی تواند عرضه را همانند تقاضا افزایش دهد.

 این شرکت روی تولید گوشی‌های تاشوی زیادی تمرکز کرده است. اما امکان تامین مشتری آن را نخواهد داشت. کمبود جهانی تراشه بر همه شرکت‌های تولیدکننده موبایل تاثیر داشته و سامسونگ نیز یکی از این شرکت ها محسوب می شود که نتوانسته همراه با عرضه گوشی های تاشو به تقاضای کاربران پاسخ دهد.

طبق خبرهای منتشر شده سامسونگ عرضه گوشی های تاشو را بر دیگر گوشی های خود در اولویت قرار داده است. با این حال مشتریان برای دریافت گوشی باید همچنان یک ماه منتظر بمانند. از طرفی امکان پیش بینی میزان تقاضا برای گوشی های تاشو جدید نیز وجود ندارد و تمامی این مشکلات نارضایتی هایی را به وجود آورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال