سامسونگ کار بر روی فریم‌ویر گلکسی S8 را آغاز کرده است

در حالی که اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 سامسونگ مشکلات زیادی را برای چشم‌بادامی‌های کره به وجود آورد، هنوز هم هستند کاربرانی که به این شرکت وفادار مانده و منتظر پرچم‌دار بعدی آن هستند. به‌هر‌حال بد نیست بدانید که سامسونگ کار خود را بر روی فریم‌ور گلکسی اس 8 آغاز کرده است. گویا فریم‌ور در […]

در حالی که اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 سامسونگ مشکلات زیادی را برای چشم‌بادامی‌های کره به وجود آورد، هنوز هم هستند کاربرانی که به این شرکت وفادار مانده و منتظر پرچم‌دار بعدی آن هستند. به‌هر‌حال بد نیست بدانید که سامسونگ کار خود را بر روی فریم‌ور گلکسی اس 8 آغاز کرده است.

گویا فریم‌ور در حال توسعه‌ی سامسونگ برای بازار کشورهای کره‌ی جنوبی، آمریکا، انگلستان، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و لهستان در حال ساخت است و به محض اینکه هسته‌ی اصلی این فریم‌ور آماده شود، سامسونگ برای دیگر کشورها نیز آن را آماده می‌کند.

اتفاقات رخ داده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ باعث شد تا شایعاتی در مورد زمان معرفی گلکسی اس 8 منتشر شود. براساس این شایعات، سامسونگ برای جبران ضرر مالی گلکسی نوت7 ، گلکسی اس 8 را زودتر از موعد همیشگی معرفی‌ خواهد کرد، اما زمان ساخت فریم‌ور این گوشی با نسخه‌های قبلی یکی بوده و بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ به راستی چنین ایده‌ای را در ذهن خود بپروراند.

همانند سال‌های گذشته، سامسونگ گلکسی اس 8 را در رویداد بارسلونا معرفی خواهد کرد. این رویداد اوایل اسفندماه برگزار می‌شود و سامسونگ معمولا رویداد خود را یک روز قبل از شروع رسمی نمایشگاه بارسلونا شروع می‌کند.

براساس شایعات منتشر شده، گلکسی اس 8 سامسونگ در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اول دارای نمایشگر خمیده‌ی 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود و نسخه‌ی دوم به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز می‌شود و تصاویر را با رزولوشن 4K به کاربر ارائه می‌دهد. یکی از نسخه‌های گلکسی اس 8 که معمولا برای کشور آمریکا در نظر گرفته می‌شود به چیپست ده نانومتری اسنپ‌دراگون 830 مجهز می‌شود و در دیگر مناطق سامسونگ احتمالا چیپست اگزینوس 8895 را به کار خواهد برد.

همان‌طور که می‌دانید، هنوز تا زمان معرفی رسمی گلکسی اس 8 زمان زیادی باقی مانده و نمی‌توان فعلا به شایعات منتشر شده توجه کرد. بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانیم تا منابع معتبری در مورد گوشی مورد انتظار بعدی سامسونگ اظهار نظر کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال