گوشی گلکسی S8 سامسونگ نسخه‌ای با نمایشگر تخت نخواهد داشت

براساس گزارشی که مجله‌ی خبری Korea Herald منتشر کرده، سامسونگ در سال آینده تنها نسخه‌های خمیده‌ی پرچم‌دار خود را منتشر خواهد کرد و به نظر می‌رسد دیگر خبری از نمایشگر تخت در گلکسی اس 8 نباشد. بنابراین، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با دو نسخه‌ی 5.7 و 6.2 اینچی که هر دو دارای نمایشگری خمیده خواهند […]

براساس گزارشی که مجله‌ی خبری Korea Herald منتشر کرده، سامسونگ در سال آینده تنها نسخه‌های خمیده‌ی پرچم‌دار خود را منتشر خواهد کرد و به نظر می‌رسد دیگر خبری از نمایشگر تخت در گلکسی اس 8 نباشد. بنابراین، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با دو نسخه‌ی 5.7 و 6.2 اینچی که هر دو دارای نمایشگری خمیده خواهند بود وارد بازار می‌شوند. علاوه بر این، گزارش منتشر شده حاکی از این است که گوشی مورد اشاره با داشتن بیش از 90 درصد نسبت نمایشگر به بدنه، همانند گوشی Mi MIX شیائومی بدون حاشیه خواهد بود.

طی دو سال گذشته، سامسونگ با عرضه‌ی نسخه‌ی خمیده‌ی پرچم‌دار مورد نظر خود، نسخه‌ی تخت یا عادی آن را نیز روانه بازار می‌کرد و از همین طریق به فروش قابل قبولی نیز دست می‌یافت. با این وجود، خبری که امروز منتشر شده باعث نگرانی برخی از تحلیل‌گران مطرح شده است. Choo Dae-young محقق موسسه‌ی  Korea Institute بیان کرده که ممکن است از نسخه‌های خمیده‌ی گلکسی اس 8 استقبال زیادی نشود چرا که نمایشگرهای خمیده درصد خطای تاچ صفحه‌نمایش را نیز بالا می‌برند. وی همچنین بیان کرده که نمایشگرهای بدون حاشیه در گوشی‌های‌هوشمند نسبت به تلویزیون‌ها کاربرد آن‌چنانی ندارند.

یکی دیگر از تحلیل‌گران مطرح دنیای تکنولوژی،  Peter Lee از موسسه‌ی تحقیقاتی NH بیان کرده که سامسونگ بهتر است هرچه سریع‌تر گوشی‌های تاشوی خود را معرفی کند. اگر خبرهای گذشته را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که در سال آینده سامسونگ احتمالا از اولین گوشی‌ تاشوی هوشمند خود رونمایی می‌کند. براساس گزارشات منتشر شده، نمایشگر تاشوی گوشی سامسوگ می‌تواند به سه صورت باشد. در حالت اول، دو نمایشگر در جهت مخالف یکدیگر قرار گرفته‌اند. بنابراین در این صورت، یکی از نمایشگرها در جلوی گوشی و دیگری در پشت گوشی دیده خواهند شد. در حالت دوم، هر دو نمایشگر در روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا با قرار گرفتن بر روی یکدیگر به راحتی در جیب شخص قرار بگیرند. در حالت آخر، نمایشگر تاشوی سامسونگ را می‌توان با گسترش دادن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

درهرصورت، سامسونگ در سال آینده با معرفی اولین گوشی تاشوی خود قصد سنجش بازار و نیاز کاربران را دارد. بعد از اینکه مشخص شد که کاربران چه استقبالی را از اولین گوشی تاشوی هوشمند به عمل خواهند آورد سامسونگ به فکر تولید پیشرفته‌تر این نوع محصول خواهد کرد. با این وجود، نباید فراموش کنیم که گلکسی اس 8 سامسونگ به عنوان پرچم‌دار بعدی چشم بادامی‌های کره‌ای می‌تواند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد. طبق روال هر سال، انتظار می‌رود این گوشی یک روز پیش از آغاز رویداد MWC 2017 به صورت رسمی معرفی شود.