سامسونگ پتنت جدیدی از یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو ثبت کرده است

سامسونگ به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در بازار گوشی های تاشو و پیشرو در آن پتنت جدیدی را در رابطه با یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو ثبت کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید ثبت شده سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت معنوی نشان می‌دهد این شرکت روی یک […]

سامسونگ به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در بازار گوشی های تاشو و پیشرو در آن پتنت جدیدی را در رابطه با یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو ثبت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید ثبت شده سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت معنوی نشان می‌دهد این شرکت روی یک لپ تاپ جدید با نمایشگر تاشو کار میکند. نام آن دستگاه الکترونیکی تاشو چندگانه است که برای یک لپ‌تاپ طراحی شده. اگر چه بیش از اینتل نیز چنین پتنتی برای نمایشگر تاشو در لپ‌تاپ ثبت کرده بود. اما در پتنت اخیر سامسونگ تغییراتی دیده می‌شود.

در این پتنت از نمایشگر منعطف در دستگاه استفاده شده که کاربران می‌توانند لپ تاپ تاشو را تا کرده و به آسانی آن را جابجا کنند. از دیگر نکته مهم در توضیحات ارائه شده آن علاوه بر تا شدن نمایشگر دستگاه میتوان به دو بخشی بودن صفحه کلید آن اشاره کرد. هر کدام از قسمت های صفحه کلید شامل باتری دستگاه خواهند بود.

 از طرفی صفحه کلید در زمان باز شدن از نوعی ضامن برای محکم شدن استفاده می‌کند و در هنگام تا شدن نیز از آهنربا برای بسته ماندن استفاده خواهد کرد. این توضیحات نیز همگی مربوط به پتنت ثبت شده میباشد و ممکن است محصول نهایی با آنچه که در توضیحات این پتنت آمده متفاوت بوده و یا هرگز چنین محصولی ساخته نشود. این شرکت در سال گذشته به عنوان مهمترین شرکت حاضر در بازار گوشی‌های تاشو بوده است. به طوری که نسبت به سال ۲۰۲۰ حدود ۴ برابر فروش بیشتر در گوشی های تاشو داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال