سامسونگ گوشی تاشوی جدیدی با دو لولا را به نمایش گذاشت

سامسونگ روی گوشی تاشو جدیدی کار میکند که به جای یک لولا، به دو لولا مجهز بوده و می‌تواند از دو قسمت تا شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ نمونه اولیه از یک گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی فولد را به نمایش گذاشت که می تواند از دو قسمت تا […]

سامسونگ روی گوشی تاشو جدیدی کار میکند که به جای یک لولا، به دو لولا مجهز بوده و می‌تواند از دو قسمت تا شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ نمونه اولیه از یک گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی فولد را به نمایش گذاشت که می تواند از دو قسمت تا شود. این شرکت کره ای که اخیراً از دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرده است تاکنون در بازار موبایل های تاشو نیز پیشتاز بوده و ایده های متفاوت دیگری را نیز دنبال میکند.

 ویدیویی که اخیرا از گوشی جدید سامسونگ منتشر شده نشان می دهد این گوشی دارای دو لولا بوده و می‌تواند از دو قسمت تا شود. این گوشی تفاوت بسیار زیادی با گوشی های تاشو قبلی دارد. نمونه اولیه این موبایل نیز در نشست IMID 2021 معرفی شده بود. در این ویدئو مشخصاتی مانند زبان طراحی گوشی که همان زبان طراحی گلکسی زد فولد است بیان می شود. همچنین طراحی کلی آن که شباهت زیادی به گلکسی زد فولد دارد، مشخص است.

 فناوری مربوط به این دستگاه که سامسونگ آن را multi-foldable نامگذاری کرده در این ویدیو مشاهده می ود. همچنین از این گوشی به نام سامسونگ Samsung Flex In & Out نام برده شده است. در هر صورت این گوشی در زمان عرضه نام دیگری خواهد داشت.

 اگرچه تولید این دستگاه با توجه به طراحی متفاوت آن کمی مشکل به نظر می رسد و نباید به زودی منتظر عرضه چنین دستگاهی بود اما پیش از آن سامسونگ از تمرکز خود برای توسعه گوشی های دو بار تاشو در اوایل فروردین خبر داده بود. شایعاتی نیز مبنی بر معرفی گوشی دو بار تاشو تا پایان سال منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال