سامسونگ فعلا برنامه‌ای برای تولید ساعت‌های هوشمند جدید اندرویدی ندارد

اگر بخواهیم گفته‌های یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ را باور کنیم، فعلا نباید منتظر ساعت‌هوشمند جدیدی از سوی این شرکت باشیم؛ چراکه این شرکت کره‌ای تبار برنامه‌های دیگری را برای این گجت‌های هوشمند که هر روزه به محبوبیت‌شان افزوده می‌شود، دارد. این شرکت در سال 2014 از ساعت‌هوشمند Gear Live که از سیستم‌عامل Android Wear برخوردار […]

اگر بخواهیم گفته‌های یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ را باور کنیم، فعلا نباید منتظر ساعت‌هوشمند جدیدی از سوی این شرکت باشیم؛ چراکه این شرکت کره‌ای تبار برنامه‌های دیگری را برای این گجت‌های هوشمند که هر روزه به محبوبیت‌شان افزوده می‌شود، دارد. این شرکت در سال 2014 از ساعت‌هوشمند Gear Live که از سیستم‌عامل Android Wear برخوردار بود، در رویداد I/O شرکت گوگل رونمایی کرد. بعد از آن‌هم ساعت‌های دیگری از سوی این شرکت معرفی شده‌اند؛ اما سامسونگ بیشتر پلتفرم اختصاصی خود، Tizen را برای ساخت ساعت‌های‌هوشمند در نظر دارد. این شرکت حتی در سال گذشته در اقدامی عجیب تولید ساعت Gear Live را به طور کامل قطع کرد.

به‌نظر می‌رسد یکی از عواملی که سامسونگ را به اینجا کشانده و برنامه‌های این شرکت را برای تولید ساعت‌های‌هوشمند تغییر داده، استفاده‌ی متفاوت سیستم‌عامل Tizen از باتری ساعت‌هوشمند بوده که باعث می‌شود عمر بسیار بیشتری نسبت به سیستم‌عامل شرکت گوگل داشته باشد. سامسونگ امید دارد با روی کار آمدن Tizen، ساعت‌های‌هوشمند این شرکت بتوانند نسبت به دیگر ساعت‌های موجود در بازار، عملکرد بسیار بهتری را داشته و بتواند در این زمینه نیز از رقبای جدی خود سبقت بگیرد. به‌هر‌حال این شرکت در صورتی موفق خواهد شد که برنامه‌ ریزی طولانی‌مدتی را برای ساعت‌های‌هوشمند خود داشته باشد و مقدار زیادی از منابع خود را بر روی پیشرفت و بهبود این پلتفرم قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال