اپلیکیشن مرورگر اینترنت سامسونگ در لیست پلی‎استور گوگل قرار گرفت

اخیرا اپلیکیشن مرورگر اینترنت سامسونگ در پلی‎استور گوگل برای دستگاه‎های موبایل منتشر شده است. این اولین گامی محسوب می‎شود که این شرکت کره‎ای در ارائه‎ی مرورگر خود برای گوشی‎های هوشمند برندهای دیگر برداشته است. علاوه بر این، کاربرانی که نسخه‎ی بتای اپلیکیشن Internet سامسنگ را نصب کنند دسترسی اولیه  به جدیدترین قابلیت‎های اضافه شده توسط […]

اخیرا اپلیکیشن مرورگر اینترنت سامسونگ در پلی‎استور گوگل برای دستگاه‎های موبایل منتشر شده است. این اولین گامی محسوب می‎شود که این شرکت کره‎ای در ارائه‎ی مرورگر خود برای گوشی‎های هوشمند برندهای دیگر برداشته است.

علاوه بر این، کاربرانی که نسخه‎ی بتای اپلیکیشن Internet سامسنگ را نصب کنند دسترسی اولیه  به جدیدترین قابلیت‎های اضافه شده توسط توسعه‎دهندگان خواهند داشت. متاسفانه، بسیاری از گوشی‎های هوشمند با مرورگر جدیدا عرضه شده سازگار نیستند.

براساس اعلام سامسونگ، این اپ بر روی تمامی گوشی‎های گلکسی سامسونگ و گوشی‎های نکسوس گوگل با اندروید نسخه‎ی آب‎نبات چوبی و بالاتر کار خواهد کرد. گرچه، به نظر می‎رسد که کاربران تمامی کشورها قادر به دریافت این اپلیکیشن نیستند.

گرچه این نسخه در فاز بتا قرار دارد، ولی از قابلیت‎های متعدد فراوانی نظیر پشتیبانی از ویدئوهای 360 بهره می‎برد که به کاربران اجازه می‎دهد بدون استفاده از یک هدست Gear VR ویدئوهای 360 درجه مشاهده کنند.

هم‎چنین، یک حالت تصویر در تصویر به همراه قابلیت دستیار خرید آمازون دیده می‎شود که به کاربران اجازه می‎دهد قیمت‎ها را در آمازون با هم مقایسه کنند. پشتیبانی از سرویس Web Payment و موتور جستجوی DuckDuckGo نیز لحاظ شده است.

امیدواریم که سامسونگ این اپلیکیشن را در هفته‎های آتی در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد تا علاقه‎مندان حاضر در کشورهای دیگر بتوانند نیز آن را تست کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال