سامسونگ روی ساخت تراشه هایی با عملکردی مشابه انسان متمرکز است

سامسونگ در مراسمی که در کالیفرنیا برگزار شد اعلام کرد در بخش کسب و کارهای نیمه هادی اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. این شرکت قصد دارد پردازنده هایی را توسعه دهد که عملکردی مشابه انسان ارائه می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسمی با نام Tech Day در کالیفرنیا […]

سامسونگ در مراسمی که در کالیفرنیا برگزار شد اعلام کرد در بخش کسب و کارهای نیمه هادی اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. این شرکت قصد دارد پردازنده هایی را توسعه دهد که عملکردی مشابه انسان ارائه می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسمی با نام Tech Day در کالیفرنیا حضور یافت و در آنجا اعلام کرد قصد دارد تراشه هایی بسازد که بتوانند قابلیت ها و توانایی های مایه انسان داشته باشند. واحد تجاری طراحی پردازنده های این شرکت با نام Samsung System LSI بهمراه شرکای خود اهدافی را برای بهبود عملکرد تراشه ها و پردازنده های داخلی همانند پردازش عصبی، مودم ها و CPU دنبال خواهند کرد.

یونگ این پارک، رئیس بخش کسب و کار در این رویداد اعلام کرد “ما در قرنی زندگی میکنیم که در آن به یادگیری ماشین ها همانند انسانها نیاز است. و برای این هدف نیز اهمیت رشد تراشه های منطقی و یا پردازنده ها مشخص است.” به گفته پارک این بخش از شرکت سامسونگ تاکنون ۹۰۰ محصول از جمله SoC، حسگرهای تصویر ،مودم ها، ای سی های مدیریت انرژی و تراشه های امنیتی عرضه کرده است و اکنون نیز تلاش می کند تا با همراستایی تراشه ها از آن برای ایجاد راهکاری ساده در جهت ارائه به مشتریان استفاده کند.

این بخش از سامسونگ اکنون روی بهبود حسگرهای تصویری با وضوح بالا کار میکند تا عملکرد آن مشابه ثبت تصویر توسط چشم انسان شود. به علاوه حسگرهای دیگری با امکان کارکرد شبیه حواس پنجگانه انسان خواهد ساخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال