سامسونگ وظیفه ساخت پنل های اولد مک بوک ایر را بر عهده دارد

اپل ساخت پنل های اپل. مک بوک ایر را به سامسونگ واگذار می‌کند. با وجود رقابت بین مک بوک ایر و گلکسی بوک سامسونگ همچنان آیت همکاری ادامه می یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنل های اولد در مقایسه با مینی ال ای دی که در بسیاری از لپ تاپ ها […]

اپل ساخت پنل های اپل. مک بوک ایر را به سامسونگ واگذار می‌کند. با وجود رقابت بین مک بوک ایر و گلکسی بوک سامسونگ همچنان آیت همکاری ادامه می یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنل های اولد در مقایسه با مینی ال ای دی که در بسیاری از لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ های اپل استفاده میشود، مزایای بسیاری دارد. این پنل ها نازک تر بوده و کارکرد بهتری دارند. همچنین وزن آنها سبک تر است. تصاویر صفحه نمایش اولد پویاتر است و به دلیل نرخ تازه سازی بالاتر می تواند تصاویر واضح تری را نمایش دهد.

اگر چه مک بوک های اپل نیز در بخش صفحه نمایش عملکرد خوبی دارند اما قابل رقابت با برخی لپ تاپ های ویندوزی با پنل های سامسونگ نیستند. سامسونگ اخیرا پنل ویژه ای را برای استفاده در لپ تاپ های گلکسی بوک معرفی کرده است. با این حال اهالی کوپرتینو قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۴ مک بوک های اولد را عرضه کنند. نکته مهم این موضوع انتخاب سامسونگ به عنوان تولید کننده نمایشگر این لپ تاپ ها است.

طبق گزارش The Elec، سامسونگ توسعه پنل های اولد برای مک بوک ایر ۱۳.۳ اینچی اپل را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست مک بوک های اپل چه زمانی عرضه خواهند شد. در صورت صحت گزارش های قبلی احتمالا در اواخر ۲۰۲۴ از این لپ تاپ ها رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال