سامسونگ فعالیت های خود را در زمینه گجت های پوشیدنی افزایش می دهد

سامسونگ برنامه ریزی های جدیدی را برای افزایش فعالیت در زمینه واقعیت افزوده و مجازی و گجت های پوشیدنی انجام داده است. این شرکت اخیرا دو نام تجاری گلکسی گلس و گلکسی رینگ را در اداره ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده […]

سامسونگ برنامه ریزی های جدیدی را برای افزایش فعالیت در زمینه واقعیت افزوده و مجازی و گجت های پوشیدنی انجام داده است. این شرکت اخیرا دو نام تجاری گلکسی گلس و گلکسی رینگ را در اداره ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده گلکسی گلس شامل محصولاتی در حوزه هوست های واقعیت افزوده و مجازی، هدفون، گوشی هوشمند ‌و عینک های هوشمند است.

سامسونگ پیش از این از همکاری خود با گوگل و کوالکام برای ساخت محصولات XR خبر داده بود. نام تجاری دیگر ثبت شده توسط سامسونگ به نام گلکسی رینگ مربوط به دستگاه های پوشیدنی هوشمند است. بنظر می رسد یک حلقه هوشمند برای ردیابی، نظارت و نمایش داده های سلامتی و فیتنس خواهد بود.

بنظر می رسد تصمیم سامسونگ برای ورود به بازار حلقه های هوشمند جدی است. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی محصول این شرکت به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که دیگر شرکت ها نیز تلاش زیادی برای ورود به حوزه فناوری های واقعیت افزوده و مجازی می کنند، ورود سامسونگ به این بازار منطقی بنظر می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال