سامسونگ احتمالاً در آینده دستگاه هایی با صفحه نمایش خم شونده عرضه خواهد کرد

دو طرح اولیه از دستگاه هایی که با صفحه نمایش خم شونده و یا رول شونده تولید شده‌اند در وبلاگ شرکت سامسونگ دیسپلی مشاهده شده که نشان می‌دهد سامسونگ در آینده قصد دارد دو دستگاه با طرح هایی به این شکل تولید کند. بدین ترتیب به طور غیر مستقیم طرح های جدید سامسونگ برای صفحه […]

دو طرح اولیه از دستگاه هایی که با صفحه نمایش خم شونده و یا رول شونده تولید شده‌اند در وبلاگ شرکت سامسونگ دیسپلی مشاهده شده که نشان می‌دهد سامسونگ در آینده قصد دارد دو دستگاه با طرح هایی به این شکل تولید کند. بدین ترتیب به طور غیر مستقیم طرح های جدید سامسونگ برای صفحه نمایش افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طرح صفحه نمایش خم شونده به گونه ای است که کاربر برای استفاده دیگر نیاز به خم مجزا برای مشاهده صفحه نمایش خارجی نخواهد داشت. صفحه نمایش رول شونده نیز طرح دیگری است که در این وبلاگ به نمایش گذاشته شده و در آن یک صفحه نمایش رول شده را نشان می‌دهد که در ابعاد یک لوله کوچک جمع شده است. طرح دوم می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

 اما احتمالا این نمایشگر به حدی ظریف است که می تواند روی یک سطح میز رول شود. همچنین قابلیت جابجایی نیز خواهد داشت. هنوز سامسونگ ایده های مطرح شده را تایید نکرده اما در هر صورت ساخت این پنل ها توسط سامسونگ دیسپلی به طور قطعی مطرح شده است.

اما به طور یقین احتمال عرضه یکی از این دو طرح بسیار زیاد است. چندی پیش نیز وب سایت لتسگو دیجیتال تصاویری از یک کامپیوتر خم شونده سه‌گانه را به نمایش گذاشته بود این دستگاه مجهز به یک کیبورد با قابلیت اسلاید نیز بوده است که می تواند مورد استفاده کاربر قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال