سامسونگ به دنبال ساخت هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT است

گزارش جدیدی در مورد فعالیت سامسونگ برای تولید پلتفرم هوش مصنوعی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت طی همکاری با Naver به دنبال ساخت یک پلتفرم شبیه به ChatGPT است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار هوش مصنوعی سامسونگ احتمالا مانند ChatGPT در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت و تنها […]

گزارش جدیدی در مورد فعالیت سامسونگ برای تولید پلتفرم هوش مصنوعی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت طی همکاری با Naver به دنبال ساخت یک پلتفرم شبیه به ChatGPT است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار هوش مصنوعی سامسونگ احتمالا مانند ChatGPT در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت و تنها برای کارکنان این شرکت توسعه می یابد.

با توجه به اینکه کارکنان سامسونگ نیز پس از محبوبیت ChatGPT به سراغ استفاده از این هوش مصنوعی رفتند، باعث دردسر برای سامسونگ شد.

زیرا هنگام استفاده کارکنان از ChatGPT داده های حساس این شرکت به بیرون منتقل و در سرورهای خارج از دسترس ذخیره شد. وی از این موضوع استفاده کارکنان سامسونگ از ChatGPT ممنوع اعلام شد. البته این شرکت قصد دارد همچنان دسترسی کارکنان به هوش مصنوعی را ادامه دهد. اما طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است سامسونگ با همکاری Never corp قصد دارد یک پلتفرم اختصاصی برای کارمندان بسازد.

همانطور که گفته شد این هوش مصنوعی مولد به صورت عمومی عرضه نمیشود و تنها کارکنان سامسونگ امکان استفاده از آن را خواهند داشت. البته بخش Device Solution Devision ابتدا آن را مورد استفاده قرار داده و پس از آزمایش در اختیار دیگر کارکنان نیز قرار خواهد گرفت.

احتمالا با توجه به توسعه این هوش مصنوعی بصورت اختصاصی برای کارکنان، بهتر از ChatGPT می تواند به آنها کمک کند. زیرا امکان درک بهتر زبان کره ای را نسبت به دیگر مدل های هوش مصنوعی دارا است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال