سامسونگ به دنبال توسعه ساعت هوشمند با نمایشگر تاشو است

در حالی که سامسونگ گوشی های تاشو را به عنوان گوشی های جذاب و محبوب کاربران به بازار موبایل عرضه کرده است. اکنون قصد دارد در زمینه توسعه ساعت هوشمند با نمایشگر تاشو نیز پیشتاز باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از LetsGoDigital، پتنت ثبت شده جدید توسط سامسونگ […]

در حالی که سامسونگ گوشی های تاشو را به عنوان گوشی های جذاب و محبوب کاربران به بازار موبایل عرضه کرده است. اکنون قصد دارد در زمینه توسعه ساعت هوشمند با نمایشگر تاشو نیز پیشتاز باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از LetsGoDigital، پتنت ثبت شده جدید توسط سامسونگ نشان می دهد این شرکت اکنون روی یک ساعت هوشمند با نمایشگر رول شونده کار میکند. هم اکنون تمامی ساعت های هوشمند نمایشگر های کوچک دارند و اطلاعات نمایش داده شده روی صفحه آن نیز به همین دلیل محدود خواهد بود. در همین راستا سامسونگ قصد دارد تا ساعت هوشمند با صفحه نمایش قابل توسعه و چرخشی معرفی کند.

 در توضیحات پتنت سامسونگ آمده است: این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش دایره ای معمولی است. اما در صورت نیاز به نمایشگر بزرگتر می توان آن را به صورت عمودی نیز گسترش داد. بدین ترتیب می توان به یک صفحه نمایش ۴۰ درصد بزرگتر و در نتیجه فضای بیشتر دسترسی پیدا کرد. همچنین این ساعت هوشمند دارای دو قاب نیم دایره ای است که قابل جداسازی بوده و میتواند یک صفحه نمایش بزرگ تر ارائه کند. ویژگی جالب دیگر این پتنت قرارگیری دوربین در وسط ساعت است. به طوری که با جدا کردن دو قاب اصلی آن ظاهر خواهد شد. در نتیجه می توان گفت این ساعت به دوربین زیر نمایشگر مجهز است. این دوربین قابلیت عکاسی و فیلمبرداری را داشته اما نباید انتظار عملکرد فوق العاده از این دوربین کوچک داشت. توضیحات مطرح شده مربوط به پتنت ثبت شده سامسونگ می باشد و ممکن است در نهایت چنین دستگاهی با این مشخصات ساخته نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال