کسب و کار چیپ‎سازی سامسونگ از شرکت اصلی جدا می‎شود

سامسونگ به خوبی می‎داند به واسطه‎ی تولید چیپ‎های نیمه‎هادی برای سایر شرکت‎ها به دنبال تقاضای آن‎ها می‎تواند به خوبی درآمدزایی کند، در نتیجه کاملا منطقی است که این شرکت بخشی تازه را برای تولید چیپ راه اندازی و فعالیت‎های چیپ‎سازی خود را از کارخانجات تولیدی جدا کند. این شرکت کره‎ای فناوری و ظرفیت ساخت بهترین چیپست‎های موجود […]

سامسونگ به خوبی می‎داند به واسطه‎ی تولید چیپ‎های نیمه‎هادی برای سایر شرکت‎ها به دنبال تقاضای آن‎ها می‎تواند به خوبی درآمدزایی کند، در نتیجه کاملا منطقی است که این شرکت بخشی تازه را برای تولید چیپ راه اندازی و فعالیت‎های چیپ‎سازی خود را از کارخانجات تولیدی جدا کند. این شرکت کره‎ای فناوری و ظرفیت ساخت بهترین چیپست‎های موجود در بازار را برای شرکت‎هایی مانند اپل، انویدیا و کوالکام در اختیار دارد. با وجود یک کارخانه‎ی ریخته‎گری اختصاصی برای این کار، سامسونگ به خوبی می‎تواند در ردیف شرکت‎های برتر چیپ‎سازی دنیا همانند با TSMC و Globalfoundries  قرار گرفته و با آن‎ها رقابت کند.

تحلیل‎گران بازار و آن‎دسته از افرادی که شاهد موفقیت سامسونگ در ساخت چیپ بوده‎اند، از مدت‎ها پیش انتظار چنین تصمیمی را داشته‎اند و اقدام سامسونگ به سختی جای تعجب دارد. گرچه کسب و کار ریخته‎گری سامسونگ درصد نسبتا اندکی از درآمد کل این شرکت را به خود اختصاص می‎دهد، اما یکی از کسب و کارهایی است که بیشترین سرعت رشد را در اختیار دارد. تحلیل‎گران شرکت IHS تخمین می‎زنند که درآمد این بخش در سال 2016 در مقایسه با سال قبل 86 درصد رشد داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال