احتمالا سامسونگ بطور محدود در گلکسی S24 از اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده می کند

به دلیل عملکرد نامناسب تراشه های اگزینوس، گوشی های گلکسی S23 تنها با تراشه های کوالکام عرضه خواهند شد. در حالی که مشخص نیست این وضعیت برای سال آینده نیز تکرار میشود یا خیر، خب علی در مورد استفاده از تراشه اگزینوس منتشر شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا سامسونگ قصد […]

به دلیل عملکرد نامناسب تراشه های اگزینوس، گوشی های گلکسی S23 تنها با تراشه های کوالکام عرضه خواهند شد. در حالی که مشخص نیست این وضعیت برای سال آینده نیز تکرار میشود یا خیر، خب علی در مورد استفاده از تراشه اگزینوس منتشر شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا سامسونگ قصد دارد در برخی نسخه های گلکسی S24 از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده کند.

از مدت ها پیش تاکنون پرچم دارهای سامسونگ با دو نوع تراشه عرصه شده بودند. این دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون بودند. البته این اقدام با انتقادهای زیادی همراه بود. البته امسال دیگر خبری از استفاده تراشه اگزینوس در گوشی های گلکسی S23 نیست.

با وجودی که سامسونگ روی تراشه های اگزینوس ۲۳۰۰ برای استفاده در گوشی های گلکسی S23 کار کرده است اما خبرهای منتشر شده نشان می دهد این شرکت کره ای تصمیم دارد از آنها در گوشی های گلکسی S22 FE و تبلت گلکسی S8 استفاده کند. همچنین تصور میشد تراشه های اگزینوس سال آینده نیز مورد استفاده است شرکت قرار نگیرد اما بنظر می رسد تعداد محدودی از گوشی ها با این تراشه عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال